דרושים בתחום עוזר אישי

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 29 משרות עבודה בתחום עוזר אישי

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
חובה לציין מקום מגורים ע"ג קו"ח ולשלוח בפורמט וורד
לחב' פרסום מצליחה במרכז ת"א דרוש/ה עוזרת אישית למשנה למנכ״ל ולסמנכ״ל כספים
משרה מלאה, שעות עבודה 9:00-18:00
• ניהול 2 יומנים מורכבים של המשנה למנכ״ל וסמנכ״ל כספים של הקבוצה
• טיפול בנושאים אישים
• עבודה מול כל החברות בקבוצה
• עבודה עם מחלקת הכספים
• התנהלות מול עורכי דין, רו״ח ובנקים
• אדמיניסטרציה משרדית שוטפת
דרישות:
חובה לציין מקום מגורים ע"ג קו"ח ולשלוח בפורמט וורד
• ניסיון אדמינסטרטיבי
• שליטה בתוכנות האופיס
• יכולת עבודה בריבוי משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00094
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית תעשייתית בפתח תקווה דרוש/דרושה מנהל/ת משרד – לשכת המנכ"לית, למשרה מלאה.
דרישות:
ארגון וניהול המשרד / מתן מענה ללשכת המנכ"לית
מענה טלפוני ללקוחות, שירות לקוחות
קשר עם לקוחות וספקים
שפות: עברית על בוריה
אנגלית על בוריה
שליטה בתוכנות: OFFICE, excel, word ופריוריטי
ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה, מגורים באזור פתח תקווה יתרון
ראש גדול ויצירתי, יחסי אנוש מעולים, דיסקרטיות מוחלטת
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: SA8OO
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מעולה בתל אביב
דרוש/ה PA & Office Manager
מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכ"ל
ישיבה בקבלה
עבודה במשרדים בתל אביב (לא היברידי)
יש חניה
דרישות:
שנתיים ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה
ניסיון מהייטק/משרדי רו"ח או עו"ד- יתרון
אנגלית מעולה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 404521
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה באזור המרכז דרוש עוזר/ת אישית לסמנכ"לית 
תאום פגישות, טיפול בלקוחות כולל הכנת דוחות, מצגות, טיפול במכרזים, עבודה שוטפת מול מח' שיווק,
תחילת עבודה בחודש ספטמבר!
דרישות:
ניסיון קודם מחברה גדולה
שליטה בתוכנות OFFICE ופריוריטי
אנגלית ברמה טובה
יכולת עבודה בצוות, וורבליות גבוהה ותקשורתיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 996786
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה יבואנית בענף החשמל והתאורה דרוש /ה מתאם /ת בק אופיס ואדמיניסטרציה ועוד תחומי אחריות.
  • ניהול לו"ז מנכ"ל
  • ניהול כללי אדמיניסטרציה ובק אופיס
  • תפעול כללי, 
  • עבודה בסביבה ממוחשבת, 
  • עבודה מול מספר מנהלי אזור, 
  • ניהול לו"ז מנכ"ל, 
  • עבודה מול ספקים ולקוחות במקביל. 
  • מעקב אחר תהליך הפרויקט, זימון פגישות.
  • עבודה תחת ריבוי משימות וכו'
דרישות:
  • אנגלית ברמה טובה - חובה.
  • שליטה בתוכנות ה- OFFICE.
  • ניסיון עבודה על תוכנת SAP יתרון.
  • יכולת גבוהה של סדר וארגון, דיוק, אחריות, אמינות, אסרטיביות, יוזמה וראש גדול, תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת תפקוד במצבי לחץ.
  • יחסי אנוש מעולים ותקשורת בינאישית טובה.
    נדרשת עצמאות בתפקיד.
    העבודה בכפיפות למנכ"ל החברה
    ימי עבודה: א-ה
    שעות העבודה: 08:00-17:00
    כולל שעות נוספות במידה וצריך.
    תחילת עבודה מיידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00057
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכירה אדמיניסטרטיבית / מזכירה פרונטלית בסניף הדגל ת"א
  • העבודה בקליניקה וותיקה ומתקדמת,
  • אין צורך להכנס למרכז ת"א הבניין נמצא ציר תחבורה מרכזי ונגיש, (מגדלי לוינשטיין)עם אווירה ביתית,
  • אפשרות לעזור להרבה אנשים ולעשות הבדל בשירות מולם.
  • להיות יחד עם רופאים ולא פחות מכובדים.
  • הכשרה מקצועית תינתן ע"י החברה.
  • העבודה במשמרות מ 08:30-16:00 או מ 12:00 - 20:30
  • התפקיד כולל: מענה טלפוני, קבלת לקוחות, סידור יומני רופאים ופעולות אדמיניסטרטיביות.
  • תמיד בפרונט-תמיד חשוב/ה.
  • תחבורה ציבורית נוחה ותחנה מתחת לבניין
דרישות:
  • אוהב/ת לעזור לאנשים? אוהב/ת לדבר לעניין? אוהב/ת סדר ודייקנות?
  • מצויין! זאת ההזדמנות להיות פנים ולב של החברה!
  • ידע בשפות( רוסית ) - יכול להיות יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Brandshield is looking for an executive assistant TO THE CEO:
Serving as right-hand executive support for Brandshield’s CEO, you are super-organized and detail-oriented, have excellent project management skills, and thrive in fast-paced, high-growth environments. You will work with highly confidential information, making a high level of accuracy, consistency, and thoroughness extremely important. Last, but certainly not least, you have a track record of providing best-in-class customer service.
דרישות:
Specific Responsibilities Include:
· Manage an overbooked calendar, be mindful of priorities and ensure optimal use of the executive’s time and attention.
· Prioritize and reply to emails, project management software tasks, Google comments, and Slack messages as needed.
· Prepare presentations
· Track/prioritize deliverables.
· Attend meetings with the CEO as needed; take notes, gather follow-up action items, and follow up on next steps.
· Plan and coordinate events and meetings on and offsite, including preparation of meeting materials and logistics
· Maintain strong working relationships with contacts inside and outside of the company
· Manage special projects including research and analysis.

Requirements
· BA graduate
· Willingness to be available and work outside of normal office hours to address urgent issues as they arise.
· Organized, efficient, and able to multitask and quickly adjust in a rapidly changing environment.
· A “problem-solver” mindset who is comfortable adapting to new technologies and ways of work and can effectively train others on systems and processes.
· An ability to work proactively, anticipating needs before they arise.
· Strong verbal/written communication, time management, and organizational skills.
· Excellent Microsoft Office Suite
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחב' ד.מ הנדסה הממוקמת בא.ת קיסריה ועוסקת בתחום המולטימדיה דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה
דרישות:
  • תושב/ת קיסריה והסביבה
  • היכרות מעמיקה עם מערכת פריוריטי, דיווח עובדים, מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת
  • אחראי/ת, יסודי/ת, ובעל/ת מוסר עבודה גבוהה
  • שפה נוספת-אנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00010
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד מרכזי בארגון- אחריות לכל האדמיניסטרציה והלוגיסטיקה בחברה הכולל ניהול יומנים, תאומים, הכנת חומרים מקצועיים לישיבות, תאום טיסות, מעקב אחר הזמנות, משלוחים, מעקב רכש, ריכוז כל החומר להנהלת חשבונות והשכר מול
משרד רו"ח חיצוני. דרוש/ה מנהל/ת משרד מנוסה בעל/ת אנגלית גבוהה ויכולת מולטיטאסקינג.
דרישות:
*השכלה אקדמית
*ניסיון של 3-4 שנים לפחות בתפקיד דומה
*ניסיון בחברות הייטק/סטארט אפ
*דוברת אנגלית ברמת שפת אם
*בעל/ת יחסי אנוש מעולים, יוזם/ת, כתפיים רחבות, ראש גדול
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-AYA
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומשפחתית בתחום הבניה דרוש/ה דרושה פקידה
משרה מלאה באזור התעשייה ברקן (ליד אריאל)
עוזרת אישית, עם ניסיון ומוטיבציה גבוהה למגוון משימות אדמיניסטרטיביות: עבודה שוטפת מול לקוחות וספקים, גביה, הפקת דו"חות, קביעת פגישות וניהול יומן.
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות בו זמנית , אחריות ו"ראש גדול", יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה
העבודה בכפיפות ישירה למנהל התפעול של החברה בתפקיד הדורש אחריות רבה ועבודה עצמאית.
שעות עבודה :
א - ה , 08:00-16:30 (ללא ימי שישי)
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
- שליטה מלאה באופיס ובפריוריטי - חובה
- קרבת מגורים לאזור התעשייה ברקן (פ"ת, בקעת אונו, ראש העין, אריאל, שומרון והסביבה, הוד השרון)
- יכולת סדר וארגון בעבודה מרובת משימות.

תפקיד בסביבת עבודה משפחתית ויציבה.
העובדים שלנו נהנים מ: ימי רווחה וגיבוש, ביגוד, שי לחגים, מתנות בימי הולדת ועוד...
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00061
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית דרוש/ה מנהל/ת לשכה נמרץ/ת למשרה מלאה

ימים א-ה  8:00-17:00
המשרה כוללת:
  • מענה טלפוני
  • תיאום פגישות
  • ניהול יומנים מורכבים
  • ארגון ותיאום ישיבות רבות משתתפים, וכל סיוע שוטף בהיבט האדמיניסטרטיבי למנכ"ל וסמנכ"לים.
נא לציין ציפיות שכר !!!
דרישות:
  • השכלה אקדמאית - חובה
  • עברית - יכולת דיבור וניסוח ברמה גבוהה - חובה
  • אנגלית ברמה טובה
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים!!!
  • דיסקרטיות!
  • ניסיון קודם כמזכיר/ת מנכ"ל או לשכה - חובה!
  • שליטה מלאה בכל יישומי האופיס
  • המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
נא לציין ציפיות שכר!!!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה צעירה ומובילה בתל אביב, דרוש/ה מזכיר/ת חברה/ מנהל/ת משרד
התפקיד כולל:
מזכירת המנכ"ל וסמנכ"ל הכספים
ניהול יומנים
אדמיניסטרציה
אירוח וכיבוד לאורחים
הערכות לכנסים ואירועים
עזרה בנושא רווחה וכח אדם
הכנת מצגות
הזמנת רכש משרדי
הפעלת צוותי אחזקה
דואר חברה – לרבות יציאה לסניף הדואר
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב
דרישות:
ניסיון באופיס
ניסיון בהכנת מצגות - יתרון
ניסיון בניהול משרד
סדר וארגון
אמינות ויסודיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-98
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בגיוס טכנולוגי, היושבת בקרית עתידים בתל אביב, דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרטיבי.ת.
רוצה להצטרף אלינו? כדאי לך.... תפקיד שווה במיוחד ובאווירה מדליקה וצעירה - מובטח!
תפקיד רוחבי, מקיף, רב משימות, עצמאי ומרובה אחריות – אם זה הסגנון שאת.ה מחפש.ת – דברו איתנו!
ניהול קבלה
סיוע באדמיניסטרציית משאבי אנוש
אחריות על יומני מנכ"ל וסמנכ"ל
טיפול בקליטות עובדים
טיפול בדיווחי שעות עובדים
הוצאת חשבוניות חיוב עבור לקוחות
סיוע בתהליך סיום עבודה
ועוד הרבה מעבר לכל הרשום לעיל....כי הבטחנו עבודה מרובה (-:
דרישות:
דרישות: 
  • אם יש לך ניסיון קודם ובעיקר רצון לנהל מערך אדמיניסטרטיבי רחב היקף וסופר מאתגר
  • אם את.ה נוהג.ת לחייך ברוב שעות היום
  • אם את.ה "חי.ה" את ה- OFFICE, והשם מוכר לך ולא רק כתרגום בעברית של המילה "משרד" (-:
  • אם יש לך רקע בהנהלת חשבונות
  • ואם באמתחתך ידע קודם ב-SAP/ פריוריטי – WOW!!!
  • אם סימנת V על כמה מאלו – אנחנו חייבים להכיר את הקו"ח שלך!
  • שלח.י אלינו!!
  • • המשרה קבועה ומלאה, ממוקדמת בעתידים. מופנית לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: SSB 21165
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לDeloitte ישראל דרוש/ה PMO התפקיד כולל טיפול בנושאים האדמניסטרטיביים חשבונות, הטמעת נושאייםרוחביים מול העובדים,הטעמת תהליכים,סיכומי דיונים, קביעת פגישות,ניהול לו"ז, אחראיות על התפעול של המחלקה, עבודה מול מנהלים וגורמים בכירים בארגון ומחוצה לו.
*העבודה הינה במגדלי עזריאלי בתל אביב בשילוב עם עבודה מהבית
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
דרישות:
תואר ראשון
הבנה של העולם הטכנולוגי
בגרות, בשלות, יכולת עמידה מול מנהלים בכירים
הבנה פיננסית
ראייה מערכתית
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7548
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אחריות על ניהול המשרד,
טיפול בהזמנות רכש, ספקים, חשבוניות, קליטת עובדים חדשים, ריכוז דוחות שעות,
ניהול אתר האינטרנט וניהול רווחה.
עבודה עם ממשקים שונים- פנים וחוץ ארגוני.
דרישות:
תואר ראשון חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
ראש גדול, פרואקטיבית, ויכולת עבודה תחת תנאי לחץ,
יכולות סדר, ארגון ודקדוק, אחריות, תקתקנות ויעילות, יחסי אנוש מעולים
נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 404184
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!