תיאור תפקיד:
המרכז לזכויות רפואיות שלנו מתרחב ואנו מחפשים עובדים מקצועיים ומנוסים להצטרף למרכזינו דרושות מזכירות התפקיד כולל:
מענה טלפוני,התנהלות שוטפת מול לקוחות. אדמיניסטרציה שוטפת. שעות עבודה 09.00- 17:00 בימים א'-ה' המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- שליטה בישומי מחשב.
- יידע במחשבים .
- תודעת שירות גבוהה- חובה!
- יכולת עבודה בצוות .
- יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
- דובר/ת רוסית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ממשלתית בתחום התשתיות דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל . התפקיד כולל: מזכירות וסיוע אדמיניסטרטיבי, תכנון לו"ז וניהול יומן המנכ"ל ועובדי הלשכה. התנהלות מול משרדי ממשלה, לשכות שרים, מנכ"לים, רשויות, גופים ממשלתיים, חברות בינ"ל וכד'. כמו כן, ניסוח ועריכת מיילים, מענה טלפוני וקבלת אורחים. המשרה ממוקמת בת"א.
דרישות:
1. תואר ראשון – חובה 2. לפחות שלוש שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה 3. לפחות שנתיים ניסיון קודם בחברות ו/או ארגונים ציבוריים - חובה 4. שליטה מלאה בתוכנות ה-OFFICE – חובה 5. שליטה בשפה האנגלית - חובה 6. ניסיון בתוכנתSAP - יתרון התפקיד דורש אסרטיביות, ראש גדול, יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, תעדוף משימות, יכולת עבודה בלחץ, דיסקרטיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
947
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מטלפרס דלתות ומחיצות אש, חברה המובילה בתחומה הממוקמת בבת-ים, דרוש/ה עוזר/ת אישית ומנהל/ת משרד. תיאור התפקיד: - יד ימינו של מנכ"ל החברה: ניהול לו"ז, תיאום פגישות, דואר וכד' - אחריות כוללת על לו"ז עובדי החברה: תיאום פגישות משותפות, בקרה ומעקב על פגישות וכד' - מענה שוטף לטלפוניה - פתיחת הזמנות חדשות בפריורטי תוך כדי בקרה ומעקב שוטף - אחריות על קריאות שירות - ניהול כללי: הזמנת ציוד משרדי, הזמנת מוצרי מזון, הכנת חדרי ישיבות, קבלת אורחים העבודה במשרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 במשרדי החברה בבת ים.
דרישות:
- תואר ראשון, תעשיה וניהול - יתרון - ניסיון במתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות - הבנה טכנית בסיסית - הכרות ושליטה מלאה ב-Office כולל: WORD, OUTLOOK , EXCEL - ניסיון והיכרות קודמת עם תוכנת פריורטי – חובה - כושר ביטוי ותודעת שירות גבוהה - יחסי אנוש מעולים, יכולות עבודה בצוות והנעת ממשקים - יוזמה ועבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
721502
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת משרה עם אופק וניסיון בתחום המשרד? הצטרף/י לחברה מובילה בברקן בתור עוזר/ת משרד! במסגרת התפקיד תיהיה/י אחראי/ת על מגוון תחומים מרתקים, הכוללים בק אופיס, עבודה מול ספקים, קשרי לקוחות, תחום הרווחה, והזמנת ציוד משרדי. מדובר במשרה מלאה עם שעות עבודה א'-ה', המהווה הזדמנות מצוינת להיכנס לארגון יציב עם אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון עבודה עם מערכות אופיס – חובה. אנגלית ברמה טובה – חובה. ידע במערכות ERP – יתרון.
אם את/ה מחפש/ת משרה דינמית ומאתגרת בסביבה מקצועית, זו הזדמנות מצוינת בשבילך! הצטרף/י אלינו עכשיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19873
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש, ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל. משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך. המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה ניידות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
תפקיד מזכיר/ת מנכ"ל כולל: ניהול היומן ותיאום פגישות למנכ"ל וההנהלה עם אנשים בארץ ובחו"ל טיפול בנסיעות לחו"ל של המנכ"ל כולל החזרי נסיעות במערכת T&L תיאום ביקורים של אורחים מחו"ל: הזמנת טיסות, מלונות, ויזות וטיולים בארץ לפי צורך וכן טיפול לוגיסטי בזמן הביקור באתר הזמנת טיסות לחו"ל לכלל עובדי האתר כולל הזמנת מלונות, מוניות אל ומנתב"ג סיוע למנהלת רווחה באירועי חברה, חלוקת מתנות בחגים ועוד
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי וכ-5 שנות ניסיון בתפקיד דומה בחברה גלובאלית. שרותיות, סדר וארגון, יחסי אנוש טובים אנגלית ברמה גבוהה ** משרה זמנית ל-9 חודשים**
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-01213
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
Are you an experienced Executive Assistant with a talent for supporting C-suite executives in a dynamic environment? We have the perfect opportunity for you! About the Role We’re looking for a skilled Executive Assistant to support a CEO. In this key role, you'll manage complex calendars, handle meeting requests across multiple time zones, and ensure the CEO is well-prepared for every engagement. You'll also coordinate team meetings, offsite events, and oversee department-specific projects, including travel arrangements and expense reports.
דרישות:
What We’re Looking For Proven Experience: Previous EA experience supporting a CEO or other top executives. Adaptability: Ability to manage multiple priorities and quickly adjust to changes. Organization: Excellent time management, task prioritization, and planning skills. Attention to Detail: High accuracy and thorough follow-through. Proactivity: Anticipate needs, foresee issues, and provide solutions. Communication: Strong written and verbal skills in English and Hebrew. Discretion: High level of confidentiality and professional judgment. Technical Skills: Proficiency with MS Word, Excel, G-Suite, and Zoom. Why Apply? apply to work closely with the CEO in a fast-paced, evolving environment. If you're an organized, proactive professional with a flair for executive support, I want to hear from you! Submit your resume today to apply!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2983
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד אילן בומבך ושות' בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה.- משרה מלאה
- המשרה בתל אביב
- תנאים טובים למתאימים
דרישות:
- ניסיון במזכירות במשרד עורכי דין - רצוי
- אחריות, רצינות, נכונות לעבודה לטווח הארוך.
- ניסיון בעבודה עם עו"דכנית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה מזכיר/ת לשכה לעבודה במשרה מלאה, עם שעות נוספות על פי הצורך התפקיד כולל מענה טלפוני ומיילים תיאום פגישות מרובות משתתפים ניהול לו"ז מורכב, כנסים, אירועים ונסיעות לחו"ל הכנת חומרים לישיבות, מצגות ומסמכים העבודה במשרה מלאה, מיידית, בירושלים
דרישות:
השכלה אקדמית- יתרון משמעותי! ניסיון קודם בתפקיד מזכירותי- ניסיון בניהול יומן וקביעת פגישות שליטה טובה בסיביבת עבודה ממוחשבת- אופיס, פאוור פוינט, אקסל וכו' נכונות לעבודה דינאמית, מאתגרת, עם עבודה על ממשקים מרובים יחסי אנוש טובים, ייצוגיות ויכולת התנהלות רשמית מול בכירים נכונות לעבודה במשרה מלאה בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-MOR
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה מחקרית גדולה היושבת בירושלים דרוש/ה בוגר/ת תואר לתפקיד אדמיניסטרטיבי מענייו ומגוון. התפקיד דורש יכולת לסייע באיסוף ועיבוד בסיסי של נתונים, סיכום חומרים והכנת דוחות ומסמכים הקשורים לתחומי העניין של החברה. בנוסף, התפקיד כולל הפצת מסמכים, תאום וארגון ישיבות, כנסים וועדות, הכנת חומרים לפגישות, טיפול לוגיסטי בספקים, הזמנת ציוד רפואי, הוצאת חשבוניות, וממשק כללי עם גופי מחקר שונים. אופציה למשרה חלקית.
דרישות:
- תואר ראשון- חובה - אנגלית ברמה גבוהה- חובה - יכולת ביטוי מצויינת בכתב ובעל פה - שליטה מלאה ביישומי אופיס - יכולות סדר וארגון ועבודה בסביבה עמוסה - יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה - רצון להשתקע בחברה טובה ויציבה המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
Y-ACADEMY
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד גדול בת"א מחפש פרליגל למחלקת הליטיגציה במשרד. משרה מלאה בימים א'-ה'. התפקיד כולל: סיוע לעורכי הדין במחלקת הליטיגציה עבודה מול אחד מהלקוחות הגדולים והמובילים של המשרד קבלת פניות משתמשים מטעם הלקוח, זיהוי אופי הפניה והעברתם לגורמים הרלוונטיים עבודה אדמיניסטרטיבית דינאמית, משימות נוספות בהתאם לצורך המחלקה ועוד
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה/שפת אם - חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה ואחריות אישית זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7980625
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|