תיאור תפקיד:
לארגון מוביל במרכז דרוש/ה מוקדן/ית תמיכה טכנית (Help Desk) עבודה במשמרות 24/7 – כולל שבתות וחגים . דרישות ותחומי אחריות : קבלת שיחות נכנסות ופתיחת קריאות שירות. מתן מענה ראשוני וטיפול בתקלות במערכות תקשוב, דואר, טלפוניה, ציוד קצה, רשתות, פורטל, מולטימדיה ומערכות ביטחון. פתרון תקלות בשיחה הראשונה בכ־80% מהמקרים . שימוש במערכות שליטה מרחוק לניהול תקלות. תיעוד מלא של כל קריאה במערכת הניהול. ניהול קשר עם משתמש עד לסיום תקלה. העברת קריאות לצוותים מקצועיים לפי הצורך (Tier 2 / טכנאי שטח).
דרישות:
כישורים נדרשים תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בתנאי לחץ. היכרות עם מערכות תקשוב ויישומי Office. יכולת ביטוי גבוהה בעברית ובאנגלית. ניסיון קודם בתמיכה טכנית – יתרון משמעותי. נכונות לעבודה במשמרות.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
5448
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|