תיאור תפקיד:
המשרה משלבת שטח ומשרד, ניהול קשרי לקוחות, ניהול עובדים, פיקוח על back office, עבודה מול ממשקים בארגון. הכנת הצעות מחיר, אישור הזמנות במערכת לאחר הקמתן. פיקוח על ריכוז חיובים מול לקוחות, שירותי רכש, הוראות שינוי, עלויות יבוא,מכסים והיטלים, הפרשי מחיר. פיקוח על בדיקה ואישור חשבוניות. הכנת דיווחי סוף חודש. טיפול במכירת עודפי מלאי. משרה מלאה, א-ה שעות 8:00-17:00 שכר נקבע במעמד הריאיון- תלוי ניסיון קליטה ישירה לחברה (3)
דרישות:
ניסיון בניהול תיקי לקוחות-חובה. שליטה במערכות מחשב- Word, Excel- ברמה גבוה יתרון-Priority אנגלית- ברמה גבוה. תואר ראשון -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|