| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד:לחברה טכנולוגית מובילה ומאתגרת, איש Help Desk לצוות מיחשוב לטיפול במשתמשים, התקנת תחנות קצה, פתרון תקלות, הקמת משתמשים, הדרכות לעובדים חדשים וכו'. 
                                         דרישות:
 שנתיים נסיון לפחות. ידע וניסיון בווירטואליזציה- יתרון. ידע בסביבות עבודה בתשתית Microsoft התקנה ותחזוקה 365/Windows Server /WIN11 /Active Directory ניסיון בעבודה עם ציוד תקשורת ו FW – חובהניסיון עם מערכות אבטחת מידע - יתרוןרשיון נהיגה - חובה נסיון בעבודה עם מערכות NAC – יתרון יכולות סקריפטינג ב-PowerShell או Python - יתרון. יכולת למידה גבוהה ועבודה עצמאית. רישיון נהיגה – חובה. יחסי אנוש ותודעת שרות מעולים. יכולת עבודה בצוות.
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00356
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 |