תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה רפרנט/ית תפעול למחלקת אספקה ורישוי יושבים בהרצליה תיאור התפקיד התפקיד כולל אחריות על תהליך אספקת ורישוי רכבים חדשים, משלב קבלת התשלום המלא ועד למסירה בפועל ללקוח: שיבוץ רכבים להזמנות לקוחות, טיפול בתהליכי שחרור ממכס מול עמיל מכס וגורמים בארגון, הוצאת רשיונות רכב, תיאום מול מחלקת PDI להכנת רכבים למסירה עבודה שוטפת מול הנה"ח, ניהול ועדכון נתונים במערכות רכבית, תפנית וSF, הפקת דוחות מעקב ובקרה באקסל לצרכי בקרה פנימית, מתן מענה שוטף לסוכני מכירות וללקוחות עבודה רב ממשקית תוך עמידה בלוחות זמנים תנאים: משרה מלאה 8:00 – 17:00 או 9:00 – 18:00 , ימי שישי לסירוגין נא לציין ציפיות שכר תנאים מעולים - כולל תן ביס, חניה ועוד. תחילת עבודה: מיידית
דרישות:
* רקע קודם בתפקידי תפעול/אספקה/רישוי/אדמיניסטרציה תפעולית • שליטה מלאה ביישומי מחשב ובמערכות תפעוליות, יתרון לידע בתפנית ורכבית. • יכולת עבודה עצמאית, סדר ודיוק, אחריות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53691
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|