דרושים בתחום איש יבוא / יצוא

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 9 משרות עבודה בתחום איש יבוא / יצוא

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
במשך למעלה משלושה עשורים, המותג אבן קיסר | Caesarstone מוביל את תחום משטחי הפרימיום בארץ ובעולם. מטה החברה הגלובאלי של אבן קיסר ממוקם בשדות ים והחברה פועלת במעל 50 מדינות בכל העולם
צוות האספקות באבן קיסר מחפש את השחקנ.ית הבא.ה שיצטרף לנבחרת הרכש הגלובאלית למשרת מתאמ.ת אספקות הממוקמת במטה החברה בשדות ים
במסגרת התפקיד:
טיפול ומעקב בהזמנות משלב אישור ההזמנה במערכת ה ERP ועד קבלה של חומרים, ציוד, הסכמי שירות ופרויקטים, ולרבות:
  • וידוא קבלת ההזמנה ואישור תוכנה מול הספק, ניתוח המענה ופעילות מתקנת בהתאם תוך עבודה בתאום שלל גורמי החברה והספקים
  • שליחת חומר ומידע משלים לספקים בהתאם לצורך כגון: שרטוטים, מפרטים וכו' ועד קבלת הצעות מחיר וביצוע משא ומתן
  • הפעלת מערכות המידע של החברה והצפת מסקנות מנתונים , הפעלת מערכת ERP ומערכות BI פנימיות
דרישות:
  • ניסיון קודם של 3-5 שנים שנה לפחות בקידום אספקות ברכש או בתפקידי תאומי יבוא/יצוא או לוגיסטיקה בחברה יצרנית- חובה
  • השכלה - יתרון לבעלי השכלה על תיכונית רלוונטית
  • ידע והבנה בתהליכים לוגיסטיים תפעול ורכש ונהלי יבוא
  • דינאמיות ואסרטיביות, יכולת עבודה בקצב גבוה לצד דייקנות ותשומת לב לפרטים, יכולת רתימה והנעת ממשקים.
  • הכרות ושליטה עם תוכנות ה- office, ERP
  • אנגלית - שליטה טובה בכתב ובע"פ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00079
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
INFINIDAT is looking for a Logistics Coordinator.
The Logistics Coordinator has an overall responsibility to manage and monitor our daily shipping and distribution operations. The shipping specialist will be the one to ensure complete orders are shipped and delivered on time, liaise with customers, suppliers, 3PL and freight forwarders companies.
Responsibilities:
    Controlling and managing white-gloves shipping activity (Coordinating a site survey, shipping documentation, tracking, etc.). Ensuring the cost-effective performance of logistical services, including brokers, forwarders, carriers, and agencies.
    Managing and monitoring our global spare parts shipments activity including 3PL Vendor.
    Close interfaces with Order Fulfillment, Sales Ops, Support Ops, Freight Forwarders, Courier companies, and Company subcontractors.
    Developing and maintaining effective KPIs
    Managing ongoing programs supporting cost-saving opportunities, build shipping procedures to reduce logistics costs, and comply with customer’s SLA.
דרישות:
    3+ years previous experience in similar positions in a global company
    Solid knowledge of logistics procedures and freight forwarding
    High sense of personal responsibility
    Strong decision making and problem-solving skills
    Organized and efficient, capable to perform well with multiple priorities and interfaces
    Flexible schedule and willing to work overtime when required
    Strong written/verbal communication skills required; ability to interact and build relationships with both internal and external customers
    knowledge of Incoterms, the Harmonized Tariff Schedule, Customs regulations, and other government agency requirements
    Good understanding of sales and marketing strategies
    Ability to think independently and handle multiple projects through to completion
    A high learning curve, team player
    Good verbal and written English skills - Mandatory
Preferred Qualifications:
    Bachelor’s Degree in logistics, supply chain management or business administration, or equivalent – An advantage.
    Excel in high level – Mandatory; Knowledge of ERP - Netsuite - An advantage.
    Experience in warehousing, storage, and inventory management methodologies - An advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מדטכניקה מהמובילות בארץ בתחום הציוד הרפואי דרוש/ה מתאם/ת רכש ויבוא
העבודה כוללת:
· טיפול בהזמנות רכש בהתאם להמלצות רכש מהמערכת ולהזמנות לקוח עד לקבלת הסחורה וקליטתה למלאי
· עבודה מול המשלחים ועמילי המכס
· עבודה ישירה מול מחלקות המכירות
· קליטה של חשבוניות ספק
· טיפול ביצוא
· אחריות על קבוצת ספקים.
· אחריות על שמירת מלאי מתאים ומדויק ככל האפשר.
· טיפול בהמרות והרכבות של פריטים בהתאם לצרכי הלקוחות.
המשרה הינה משרה מלאה. משרדי החברה ממוקמים באיזור התעשייה הצמוד לשוהם
דרישות:
דרישות:
· ניסיון בתחום הרכש והיבוא מחברות ציוד רפואי - חובה
· תואר ראשון רלוונטי
· ידע בפריוריטי – חובה
· אנגלית ברמה טובה מאוד- דיבור, קריאה וכתיבה
· אקסל ברמה טובה
· יכולת עבודה בלחץ ובסביבה מרובת משימות
· נכונות לשעות נוספות במידת הצורך וזמינות גבוהה
· יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-274
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה באיירפורט סיטי דרוש/ה רפרנט/ית שילוח
תיאור משרה : 
טיפול ותפעול משלוחי יצוא / יבוא / דרופ אווירי, קבלת פניות מלקוח, בניית מסלול וניתוב משלוח, הכנה ושליחת הצעות מחיר, פתיחת תיקים, הזמנת טיסות בחברת תעופה, תיאום מוביל יבשתי, ניהול תיק לקוח.
שעות עבודה : עבודה במשמרות -א-ה כולל שישי, שבת תורנות אחד לחודש.
משמרות ערב /לילה 18:00-22:00
שישי 08:00-14:00
דרישות:
ידע וניסיון ביצוא אווירי / יבוא אווירי-יתרון משמעותי
אנגלית מעולה
זמינות למשמרות ערב/לילה + שבת לפי התורנות 
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 10860
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הפקת הזמנות רכש, שליחתם לספקים ומעקב שוטף עד להגעתן מול ספקים בארץ ובחו"ל
טיפול בתהליכי יבוא ויצוא לרבות הקשר מול חברות השילוח ועמילות וניהול תיקי יבוא
בדקית התאמת מחירים ומחירונים מול החשבוניות המתקבלות.
דרישות:
ניסיון בתחום הרכש
ניסיון בתחומי יבוא ויצוא
אנגלית - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1912
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה בראש העין דרוש/ה מנהל/ת לקוחות .
תיאור משרה:
מנהל/ת חשבון תיקי לקוחות ,הבנה מעמיקה של צרכי שרשרת האספקה של הלקוח ושותפות למציאת פתרונות.
תענה דרישות לקוחות, בשותפות עם צוותי המעקב / התפעול שלנו כדי לפתור בעיות במהירות ולהבטיח פעולות חלקות במקור וביעד. זה כולל טיפול בבעיות הדורשות ידע מתקדם בתעשייה
משרה מלאה : משרה מלאה 
דרישות:
2-4 שנות ניסיון בתפעול שרשרת האספקה, ניהול מכירות / חשבונות, או תפקיד הפונה ללקוח-חובה 
רקע בלוגיסטיקה, שילוח מטענים או בלוגיסטיקה של שרשרת האספקה
בעל/ת כישורי תקשורת מילוליים וכתובים מושלמים באנגלית-חובה 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 10805
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למחלקה המסחרית של חברת RAD דרוש/ה Export Operations.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל, עם אפשרות לעבוד עד יומיים בשבוע מהבית.

תיאור התפקיד:
  • טיפול במשלוחים ללקוחות החברה בארץ ובחו"ל
  • עבודה מול לקוחות מקומיים וגלובאליים - מתן מענה לפניות בע"פ ובכתב
  • בדיקת אישורים מתאימים
  • עבודה מול משלחים ורשויות מכס כולל ניהול מו"מ, קבלת הצעות מחיר ואישור חשבוניות שילוח
  • הפקת חשבוניות ללקוחות
דרישות:
  • אקדמאי/ת
  • ניסיון בתחום הלוגיסטיקה, כולל ייבוא/ייצוא
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד – קריאה, כתיבה, דיבור, ניסוח - חובה
  • שפות נוספות – יתרון
  • תודעת שירות גבוהה
  • דייקנות, תשומת לב לפרטים
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות
  • יכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00100
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הפקת הזמנות רכש, מעקב וטיפול שוטף בהזמנות רכש, תקשורת והתכתבויות שוטפות מול ספקים מקומיים , קידום אספקות , עבודה מול מחסני חוץ .
עבודה ע"פ דוחות מלאי, מעקב אספקות, ממשק מול כל מחלקות הארגון.
איתור מקורות חליפיים לאספקת ו/או ייצור של חומרי גלם, חומרי אריזה, וחומרי עזר.
דרישות:
· ניסיון ברכש - חובה. כולל קניינות, קד"מות, ניהול מו"מ, sourcing.
· השכלה: הנדסאי / תואר ראשון – חובה.
· הכרת תהליכי ייצוא ושילוח חו"ל – יתרון.
· הבנת שוק, חוש מסחרי מפותח ויכולת ניהול משא ומתן
· שליטה טובה באנגלית- כתיבה, קריאה ודיבור.
· ידע מקצועי ספציפי: הכרת תחום הרכש, הכרת דרישות רגולטוריות של יבוא חומרי גלם לתעשייה הפארמצבטית/הכימית, טיפול ברישיונות והיתרים מול הרשויות.
· שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס
· אקסל- רמה גבוהה
· פריוריטי – יתרון .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1571
אזור: מרכז, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית יבואנית בתחום הריהוט המשרדי
דרוש\ דרושה אחראי יבוא ורכש התפקיד כולל:
אחריות על תפעול המשלוחים מחו"ל
עבודה מול עמילי מכס וחברות ספנות
עבודה מול ספקי חו"ל לצורך תיאום משלוחים ויעילות תפעולית
תקשורת מול ספקים במסגרת תהליכי רכש
הוצאת הזמנות רכש לחו"ל
בקרת חשבוניות ספקים וחשבוניות עמילי מכס·
ייצור תמונת אספקות מעודכנת ומדוייקת לכלל הגורמים הרלוונטיים
עדכון תאריכים במערכת ה ERP בהתאם לקידומים ודחיות של הספקים

דרישות:
ניסיון וידע בתפקיד דומה בחברה יבואנית
הכרות טובה עם עולם היבוא והרכש
ניסיון בבקרת חשבונית עמילי מכס ומשלחים
אנגלית מצוינת כתיבה ודיבור- חובה!!
ניסיון בעבודה בפריוריטי חובה !!
שליטה ברמה גבוהה ב EXCEL - חובה
אחראי\ת חרוצ\ה מדויק\ת בעלי סדר וארגון 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז
קרא עוד