דרושים בתחום איש יבוא / יצוא

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 16 משרות עבודה בתחום איש יבוא / יצוא

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום עיצוב טקסטיל לבית, למשרדי החברה בתל-אביב,
היקף המשרה: חלקי - ימים א'- ה' שעות: 08.00-15.00
דרישות:
1. אנגלית ברמה גבוה (ניסוח, דיבור, קריאה)
2. ידע גם בשפה הצרפתית -יתרון
3. היכרות ושליטה בתוכנות ה OFFICE
4. קליטה מהירה, סדר וארגון, תודעת שירות
5. חביבות וגישה חיובית
6. מועמדים מתאימים בלבד, מוזמנים לשלוח קו"ח
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: VBVVC3DD
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לתאגיד טכנולוגיה דרוש/ה מתאם/ת לרכש טכני וקריטי.
תמיכה בתהליכי רכש, סיוע במכרזים, ליווי תהליכי רכש עבור פרויקטים ברחבי הארץ.
תיאום של רכש טכני חדשני, טיפול מפרטים הנדסיים, עבודה עם כתבי כמויות.
סיוע במשא ומתן אל מול הספקים.
סביבת עבודה בינלאומית שופעת ממשקים.
עבודה בשפה האנגלית ברמה שוטפת.
משרה מלאה ימים א'-ה' בשעות 8-17.
שכר נאה + תנאים נוספים!
דרישות:
השכלה אקדמית - יתרון.
ניסיון ברכש טכני בתעשייה /פרויקטים - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
יכולת קריאת שרטוטים הנדסיים - יתרון.
יכולת לנהל מו"מ והתנהלות בשפה האנגלית - חובה.
ניסיון מחברה גלובלית - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01986
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בלוד/מודיעין, שמספקת שירותי תקינה והנדסה לייבואנים ולחברות היי טק.
ראש צוות ניהול פרויקטים ושירות לקוחות תחום ייבוא ותקינה
במסגרת התפקיד:
  • אחריות ובקרה אחר ביצוע משימות של צוות המחלקה לקידום הפרויקטים עד סיומם.
  • תקשורת ישירה למתן שירות ליבואנים בתחום תקינה למוצרי חשמל ואלקטרוניקה .
  • מעקב אחר קידום אבני דרך לביצוע הפרויקטים בתוך החברה ומול הלקוחות.
  • בניית הצעות מחיר ללקוחות על פי מחירון.
  • פתיחת הזמנות במערכת ניהול פרויקטים.
  • מעקב תקציב פרויקט מול ביצוע וחיוב לקוח לפי אבני דרך.
  • עדכון מידע במערכות מחשב מול המכס ומול מערכות פנימיות בתחום הייבוא. יתרון לבעלי ניסיון עבודה על מערכת "מסלול".
  • ניהול דגימות "זיהוי ונטילה" למוצרי ייבוא, "שין", מול משלוחי היבואנים.
  • היקף משרה מלאה (א-ה)
דרישות:
  • ניסיון של מעל 3 שנים בהנעה ובקרה של צוות המחלקה.
  • ניסיון של מעל 3 שנים בתחום ייבוא או תקינה או עמילות מכס.
  • ניסיון בשירות לקוחות לפחות שנתיים – חובה.
  • ניסיון בבקרה ושירות מול יבואנים.
  • ניסיון בהנעה ובקרה של צוות המחלקה.
  • ניסיון עבודה עם מערכת "מסלול".
  • אנגלית ברמה טובה
  • שליטה מלאה באופיס
  • אקסל ברמה טובה כולל PIVOT
  • איזור: מרכז, שפלה. מיקום המשרה: לוד / מודיעין.
כישורים:
  • יחסי אנוש טובים
  • הקפדה על פרטים, סדר וארגון
  • יכולת הכלה ועמידה בתנאי לחץ
  • יכולת ניהול מו"מ מול התנגדויות של לקוחות/יבואנים.
  • יכולת עמידה מול ריבוי ממשקים ומשימות
  • עמידה בלוחות זמנים
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-7
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תפעול משלוחים אוויר/ים/מבוקר טמפרטורה, איחוד משלוחים, מעקב אחרי ביצוע, קשר שוטף עם עמיל מכס לצורך שחרור המשלוח, אישור הצעות מחיר ואישור ובקרה על חשבוניות, הכנת ניירת, קבלת היתרים נדרשים, תמחור משלחים, אישור חשבוניות, עבודה מול חברות שילוח, חברות ספנות ועמילות מכס לצורך מעקב שחרור סחורות, בחינת כדאיות אופן המשלוח על פי צרכים ובחינת המחירים, בקרה ואישור חשבוניות עבור כל השירותים הכרוכים ביבוא/יצוא, מעקב אחרי זמני הגעה ושחרור משלוחים.
דרישות:
*ניסיון של שנה לפחות בתחום יבוא /יצוא-חובה
*ניסיון בניהול משלחים וספקים
*אנגלית ברמת גבוהה - שיחה, קריאה וכתיבה
*שליטה מלאה ביישומי Office
*בוגרי/ות קורס יבוא יצוא - יתרון
*ידע ב-ORACLE - יתרון
*שירותיות ואחריות
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-YAZ
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
At Infinidat, we help enterprises and service providers empower their data-driven competitive advantage at scale. We are a leading provider of enterprise-class storage solutions. The company’s software-focused architecture delivers sub-millisecond latency, full availability, and scalability with a significantly lower total cost of ownership than competing storage technologies.

INFINIDAT is looking for a Export Specialist. The Export Specialist has an overall responsibility to manage and monitor our daily shipping and distribution operations. The shipping specialist will be the one to ensure complete orders are shipped and delivered on time, liaise with customers, suppliers, 3PL and freight forwarders companies.
דרישות:
    3+ years previous experience in similar positions in a global company
    Solid knowledge of logistics procedures and freight forwarding
    High sense of personal responsibility
    Strong decision making and problem-solving skills
    Organized and efficient, capable to perform well with multiple priorities and interfaces
    Flexible schedule and willing to work overtime when required
    Strong written/verbal communication skills required; ability to interact and build relationships with both internal and external customers
    knowledge of Incoterms, the Harmonized Tariff Schedule, Customs regulations, and other government agency requirements
    Good understanding of sales and marketing strategies
    Ability to think independently and handle multiple projects through to completion
    A high learning curve, team player
    Good verbal and written English skills - Mandatory
Preferred Qualifications:
    Bachelor’s Degree in logistics, supply chain management or business administration, or equivalent – An advantage.
    Excel in high level – Mandatory; Knowledge of ERP - Netsuite- An advantage.
    Experience in warehousing, storage, and inventory management methodologies - An advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00160
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית ותיקה ומגוונת באזור השרון דרוש/ה איש/ת ייבוא למשרה מלאה.
תפעול תהליך היבוא /יצוא של מוצרי החברה
אחריות ,טיפול ומעקב אחר הזמנות הרכש מרגע שליחתן לספק ועד הגעה למלאי.
עבודה מול ספקים בחו"ל, משלחים, עמילי מכס ,מכון התקנים, משרד הכלכלה, משרד התקשורת.
עבודה בצוות בכפוף למנהלת הייבוא
דרישות:
ניסיון קודם של 3 שנים בתחום היבוא מחברה (לא מעמילות מכס)
ניסיון בתהליכי יבוא ,יצוא ושילוח
ניסיון בתהליכי RMA
אנגלית ברמה גבוהה
שליטה באקסל
שליטה בפריוריטי - חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה 08:00-17:00 ימים א’ עד ה’
שעות נוספות לפי הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2851
קרא עוד
תיאור תפקיד:
במשך למעלה משלושה עשורים, המותג אבן קיסר | Caesarstone מוביל את תחום משטחי הפרימיום בארץ ובעולם. מטה החברה הגלובאלי של אבן קיסר ממוקם בשדות ים והחברה פועלת במעל 50 מדינות בכל העולם
צוות הלוגיסטיקה הגלובאלית באבן קיסר מחפש את השחקנ.ית הבא.ה שיצטרף לנבחרת שרשרת האספקה הגלובאלית, למשרת מתאמ.ת משלוחים הממוקמת במטה החברה בקיסריה
התפקיד הנו זמני לכחצי שנה (עם אופציה)
במסגרת התפקיד:
  • טיפול לוגיסטי בלקוחות החברה (הרכבת תמהיל המכולה, טיפול בניירת נלווית ועוד)
  • תיאום משלוחים מול חברת השילוח
  • שריון מלאי לטובת הזמנות לקוח בהתאם לתוכניות האספקות ואילוצי לקוח
  • בניית תכנית עבודה (משלוחים) למגרשי הלוגיסטיקה בישראל
  • ניהול ממשקים תוך ארגוניים ומול ספקים חיצוניים ( משלחים /עמילי מכס)
דרישות:
  • ניסיון של 2-3 שנים בסביבת שילוח בינלאומי / ייצוא / המכלות / אספקות (אפשרי ניסיון מחברות שילוח / ספנות / עמילות מכס)
  • הנדסאי/ת תעו"נ / תואר ראשון בלוגיסטיקה ו/או תואר רלוונטי אחר - יתרון
  • שליטה במערכות ממוחשבות- Excel חובה, יתרון למערכת ERP- Oracle
  • אנגלית- הבנה ויכולת כתיבה וניסוח מיילים
  • יכולת עבודה מול ממשקים מרובים
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
  • רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00156
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה קבלנית גדולה ויציבה העוסקת בתחום התשתיות בכבישים, דרוש/ה רפרנט/ית יבוא:
  • טיפול בדרישות רכש חו"ל והזמנות מול מנהלי החטיבות השונות ותיעדוף המשלוחים בהתאם לצורך ולדחיפות
  • בדיקת המלאים, פתיחת מקטים חדשים ואפיונם
  • שליחת הזמנות רכש לספקים בחו"ל
  • בחינת עלויות הובלה אווירית/ימית וניהול משא ומתן עם חברות שילוח ועמילי מכס.
  • קשר עם הספק בחו"ל, תפעול ותיאום המשלוחים כולל הכנת הניירת
  • עבודה מול עמילי המכס בשחרור המשלוחים והעברת ניירת ואישורי יבוא
  • בדיקת חיובים, אישורי חשבוניות והפקת תיקי ייבוא
  • עבודה מול מכון התקנים ואישורים מול המכס
  • תיאום הובלות מהנמלים ליעדים השונים בארץ
  • ימים א-ה 08:00-17:00 במשרדי החברה בראש העין
  • נכונות לשעות נוספות
  • המשרה בכפיפות למנהל/ת הרכש של החברה
דרישות:
  • תחום יבוא - ניסיון של שנתיים לפחות
  • אנגלית ברמה טובה
  • יכולת ניהול מו"מ
  • ידע ביישומי המחשב - בדגש על אקסל
  • ידע בתוכנת SAP – יתרון משמעותי
  • ידיעת השפה האנגלית - רמה גבוהה
  • יוזמה ואחריות, ראש גדול, יכולת למידה גבוהה ומידה בתנאי לחץ
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00067
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:
· מתן שירות, טלפוני, במייל ופרונטלי ליבואנים בתחום מוצרי חשמל ואלקטרוניקה .
· בקרה ומעקב אחר עובדי המחלקה לקידום תהליכי פרויקטים.
· בניית הצעות מחיר ללקוחות על פי מחירון.
· פתיחת הזמנות במערכת ניהול פרויקטים.
· עדכון מידע במערכות מחשב מול המכס ומול מערכות לניהול פרויקטים בתחום הייבוא. יתרון לבעלי ניסיון עבודה על מערכת "מסלול".
· תקשורת ישירה מול יבואנים ומול גורמים בתוך הארגון לקידום פרויקטים.
· ניהול דגימות ייבוא, "שין", מול משלוחי היבואנים.
· משרה מלאה שעות עבודה : שעות: 8:00-17:00
דרישות:
דרישות התפקיד:
· ניסיון בעמילות מכס, מערכות מחשוב מול המכס.
· שליטה באופיס - אקס, וורד, אאוטלוק.
· הבנת תהליכי ייבוא.
· הנעה ומעקב פרויקטים בתוך החברה עד לסיומם.
· תקשורת ישירה וזמינה מול יבואנים וגורמים נוספים, מדובר בתקשורת מרובה בטלפון ובמיילים.
· התפקיד דורש הקפדה על פרטים, סדר, ארגון, מעקב, ניהול עצמי.
· יכולת הכלה ועמידה בתנאי לחץ.
· שירותיות ואדיבות, נחישות וזריזות.
· יכולת עבודה תחת ריבוי משימות.
· יכולת משא ומתן מול התנגדויות של לקוחות/יבואנים.
· מוטיבציה גבוהה להצלחה והנעה פנימית עצמית.
· שנות נסיון:3-4 שנים.
· איזורים: מרכז, שפלה.
· מיקום המשרה: לוד / מודיעין.
אילו כישורים ויכולות נדרשות ?
· יכולת למידה מהירה.
· יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
· יכולת עבודה עצמאית.
· עמידה במס' משימות במקביל.
· יכולות דיוק וירידה לפרטים, סדר וארגון.
· יכולת עבודה תחת לחץ ולוח זמנים צפוף
· אנגלית ברמה טובה.
שליטה מלאה באופיס
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: JB-7
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון גלובלי בפתח תקווה דרוש/ה מתאמ/ת יבוא יצוא לאגף המכירות.
אחריות על תחום ייצוא בחברה מול גוף המכירות והשירות
ניהול ותפעול משלוחי ייצוא / ייבוא
התנהלות יומיומית מול ספקי שירות הלוגיסטיקה וחברות השילוח
מעקב אחר אספקות ומשלוחים
הפקת חשבוניות, תעודות משלוח ושטרי מטען
דיווחי שוטף על סטטוס הזמנות / משלוחים
ייבוא - עבודה מול הרכש על תפעול יבוא של סחורות
ממשקי עבודה (פנימיים וחיצוניים) עיקריים: ספקי שירות חיצוניים, רוב המחלקות בחברה
דרישות:
ניסיון וידע בתחום ייצוא/ייבוא ושילוח פנים ארצי ובינלאומי
ניסיון בתפקיד דומה חובה - שנתיים לפחות.
שליטה ביישומי מחשב - חובה.
יכולת עבודה הובלה והנעה של ספקים, ראייה רחבה.
יכולת עבודה בתנאי לחץ וזמינות
אנגלית ברמה טובה – קריאה, דיבור, כתיבה
יחסי אנוש מעולים, שירותיות, לויאליות, אמינות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-6371
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא מובילה בתחומה דרוש /ה פקיד /ה לטיפול בהזמנות יבוא.

התפקיד כולל:
  • הכנת הזמנות רכש, מעקב ותקשורת מול ספקים בחו"ל בכתב ובע"פ.
  • הזדמנות להשתלב בחברה איכותית ומבוססת עם סביבת עבודה מעולה.
  • משרדי החברה בפארק אפק ראש העין.
דרישות:
  • יכולת ארגון וניהול עצמית
  • תקשורת בינאישית טובה
  • תודעת שירות ואחריות
  • נסיון בתהליכי רכש/יבוא
  • עבודת מחשב - אאוטלוק/אקסל/וורד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00001
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת שילוח בינאלומית מובילה בתחומה באזור השפלה דרושים רפרנטים הרוצים להשתלב בעולם השילוח הבינלאומי ללא ניסיון קודם.
התפקיד מתאים לאקדמאים בתחום (תואר ראשון בלוגסיטיקה /שרשרת אספקה/הנדסה תעשיה וניהול) .
העבודה כוללת:
קשר עם ספקים בחול ,קשר עם לקוחות בישראל , תפעול משלוחים בינלאומיים מרגע תפירת הפתרון ועד הגעתם ארצה לרבות פתרון בעיות העולות בדרך, עבודה מול סוכנים בינלאומיים וחברות תעופה.
דרישות:
תואר ראשון עדיפות עליונה לבוגרי לוגיסטיקה/שרשרת אספקה
אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה (העבודה ברובה באנגלית בהתכתבות)
אופיס שליטה מלאה
תודעת שרות גבוהה , יכולת עבודה על מספר משימות במקביל , סדר וארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1541
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית ביבנה דרוש/ה אחראי/ת ייבוא!

התפקיד כולל:
טיפול ומעקב שוטף אחר הזמנות רכש, פתיחת הזמנות במערכת, בדיקת מסמכים, הזנת נתונים ופרטי משלוחים, מעקב אחר הזמנות, תפעול משלוחים,
תיאום מול משלחים באוויר ובים, הגשת וקבלת אישורי שחרור סחורה רגולציה/ מכון התקנים, טיפול בחשבוניות עמילי מכס, בדיקת חשבוניות ספקים, תחזוקה שוטפת של הזמנות במערכת ERP .

תנאים:
משרה מלאה
ימים א'-ה' 08:00-17:00
ימי שישי ושעות נוספות בהתאם לצורך
יש לציין ציפיות שכר

דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה
אקסל-חובה
תוכנת SAP- יתרון משמעותי
ניסיון בתפקיד דומה כאחראי/ת ייבוא-חובה!!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 38035
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת ייבוא
התפקיד כולל:
תפעול כלל תהליכי היבוא בחטיבת החלפים, עבודה מול רשויות (משרד התקשורת, משרד התחבורה, מכס וכו'), קליטת חשבוניות ספק למערכת, הכנה ובניית משלוחים וכו'.
תנאים:
ימים א'-ה' 08:00 - 16:00.
שכר- 10K- קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
ניסיון בתחום הלוגיסטיקה והשילוח היבנלאומי - חובה!
ניסיון בתחום היבוא - חובה.
אנגלית- קריאה וכתיבה - חובה!
עבודה על תוכנת אקסל וSAP.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 38185
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:

Description:
Our Company is where we transform vision into reality. It's where ideas become technologies, and cutting-edge technologies become solutions for animal care and management.

We support farmers by providing real-time actionable information to help them manage their herds. It provides pet owners with smart devices and data that give them a better understanding of their pets’ activity and health needs, enriching relationships. It helps conservationists safeguard natural environments and wildlife.

Leveraging decades of Technological Research & Development experience across many markets, technologies and species, along with development environments and Quality Assurance procedures, we're always inventing new ways to look after the health and well-being of animals. Our decades of experience keep us ahead of the curve by leveraging advanced Technological Solutions from enhancing the precious bond between people and their pets, to advancing animal healthcare and wildlife preservation.


Responsibilities:
· Responsibility for all/ Import/ Export/ Drop/RMA shipments.
· Working closely with internal / external clients and governments offices


דרישות:
Requirements:
· +2 years of experience coordinating shipments for importers/exporters.
· 4+ years of experience working with suppliers.
· Highly sufficient in Microsoft Excel.
· Excellent English.
Advantage:
Knowledge in priority systems or SAP.
Temporary position for 8 months
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00075
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!