תיאור תפקיד:
לחברת ניהול ואחזקת בתים הגדולה מסוגה מחפשים מנהל /ת למחלקת שירות לקוחות. התפקיד כולל: - ניהול שוטף של 4 נציגי/ות שירות לקוחות. - ניהול כלל פניות השירות המגיעות מלקוחות. - חלוקת עבודה בין הנציגים /ות תוך תיעדוף ושיקול דעת. - ניהול העבודה והממשק מול אנשי האחזקה ובעלי מקצוע בשטח לטיפול בתקלות. - קביעת מדדי הצלחה ומעקב אחר העמידה בהן על ידי מחלקת השרות. - תמיכה בשעות לחץ בטיפול בפניות, שיחות נכנסות ולקוחות. - משרה מלאה, אווירה מעולה ותנאים טובים!
דרישות:
- ניסיון בניהול צוותי שירות בסביבה תפעולית מורכבת, ריבוי קריאות שירות - תואר ראשון- חובה - תואר שני- יתרון · שירותיות מופתית ויחסים בינאישיים מעולים - יכולת תפעולית וארגונית גבוהה - ניסיון בהקמת צוותי שירות, בניית תהליכים, בהטמעת שינויים - שליטה במחשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2353
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|