תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב. תחומי אחריות: קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם) ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה ניסיון ניהולי כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|