תיאור תפקיד:
טיפול ומתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות אסטרטגיים, שירות למנוי הקצה מתן מענה שירותי במגוון פלטפורמות (מיילים, וואטסאפ, טלפוני) ביצוע פעולות במערכות - מעבר על חשבוניות, גביה, אקטיבציה, ניתוקים עבודה על מספר מערכות שונות במקביל. עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים רבים. עבודה עצמאית ובצוות
דרישות:
ניסיון בתחום השירות טלפוני/פרונטאל יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת יכולת עבודה עצמאית ובצוות יסודיות, דייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-454
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|