תיאור תפקיד:
· טיפול בחשבוניות ספקים: קליטה, בדיקה וביצוע תשלומים · עבודה שוטפת עם נותני שרות, ספקים וגורמים פנימיים · ניתוח כרטיסים, התאמות, בקרות שוטפות והפקת דוחות נדרשים · קליטת נתונים שוטפים למערכת הנהלת חשבונות · ביצוע התאמות בנקים, כרטיסי אשראי ולקוחות
דרישות:
· תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 + 2 - חובה · ניסיון של שנה לפחות בתוכנת SAP – חובה. · ניסיון בעבודה עם מערכת CRM- יתרון · שליטה גבוהה באקסל,(כולל שימוש מתקדם בפונקציות Vlookup Pivot Tables) · שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
232793
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|