| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת Customer Onboarding Manager התפקיד כולל אחריות על תהליך ההטמעה המלא של לקוחות חדשים במערכת -מתכנון והעברה, דרך הדרכות וליווי טכני, ועד אימוץ מלא ושביעות רצון גבוהה. התפקיד משלב ניהול פרויקטים, הבנת מוצר ושירות לקוחות, ודורש רקע בחשבונאות לצד אוריינטציה טכנולוגית. מהות התפקיד: ניהול תהליך ההטמעה מקצה לקצה. נקודת קשר ראשית ללקוחות חדשים. הדרכה והכוונה בשימוש במערכת. ליווי טכני ותמיכה בתקלות במהלך ההטמעה. מעקב, זיהוי סיכונים ודיווח להנהלה. שיפור תהליכים ומתודולוגיות הטמעה. 
                                             
                                         דרישות:
 לפחות 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות. אוריינטציה טכנולוגית והבנת מוצר. ניסיון בהדרכות פרונטליות/מקוונות. שירותיות, תקשורת בינאישית גבוהה ופרואקטיביות. יכולת עבודה עצמאית תחת ריבוי משימות. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-4497
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 |