תיאור תפקיד:
                                      לחברה ברעננה דרוש/ה מזכיר/ת מכירות ושרות. 
התפקיד כולל מעקב ביצוע פרוייקטים כולל בדיקת אבני הדרך של הפרוייקט וחשבונות.
הוצאת הצעות מחיר ללקוחות.
קשר טלפוני והתכתבות בעברית ובאנגלית עם לקוחות בישראל ועם ספקים בחו"ל. 
קבלת קריאות שרות מלקוחות והזנה במערכת פריוריטי. תאומים מול מנהל ומהנדסי השרות. 
עדכון במערכת פריוריטי של פעילויות השרות ושל נתוני מלאי וציוד שסופק.
מעקב אחר סיום אחריות למכונות שסופקו ללקוחות.
מעקב הזמנות, טיפול בהחזרת חלקים באחריות. הכנת חלקים למשלוח.
משימות כלליות במשרד.
משרה מלאה א-ה, 8:00-17:00, ממשרדי החברה ברעננה 
                                            
 
                                  
                                          
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון קודם בתפקידי מזכירות/אדמניסטרציה 
שליטה מלאה בעברית ואנגלית- דיבור כתיבה וניסוח
ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי ואקסל 
ניסיון בעבודה בחברת נציגוית - יתרון 
רקע בהנהלת חשבונות- יתרון