תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - Malam Team דרוש/ה עוזר.ת אישי.ת למנכ"לית להחלפה לחופשת לידה במשרדינו בפתח תקווה. תיאור התפקיד: תפעול, אדמיניסטרציה ובק אופיס לצוות משאבי אנוש. תפעול וסינכרון מערכות המידע בחברה. ניהול יומן ואדמיניסטרציה מול מנכ"לית החברה. כתיבת סיכומי פגישות ודיונים, בקרה ומעקב על הנחיות. טיפול במכרזים. הכנת מצגות לישיבות. טיפות בחשבוניות, הזמנת ציוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ושליטה בתוכנות OFFICE - חובה. ניסיון במשרה תפעולית - חובה. יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות - חובה. נכונות לנהיגה ברחבי הארץ - חובה זמינות, סבלנות ויכולת תקשורת טובה. אחריות ועמידה בזמנים. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. תואר ראשון במשאבי אנוש – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00050
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|