תיאור תפקיד:
- ניהול הקשר השוטף עם לקוחות המוסך: מענה טלפוני, זימון תורים, עדכון הלקוחות על סטטוס הטיפול ברכבם ותיאום מועדי איסוף/החזרה.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ליועצי השירות וטיפול בתיקי לקוחות.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות / מתאמ/ת שירות - יתרון משמעותי.
- יכולת וורבלית גבוהה ויחסי אנוש מעולים. שליטה טובה ביישומי מחשב ובמערכות ניהול ידע (CRM).
- סדר וארגון ויכולת עבודה בריבוי משימות תחת לחץ.
- יוזמה, ראש גדול וגישה פרו-אקטיבית לפתרון בעיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון