תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים פקידת קבלה / מחלקת החלמה : אדם של אנשים, הענקת שירות מקצועי וסבלני, ניהול משמרת : ניהול מטבח, טיפול בעניינים טכניים. מענה לשאלות טלפוניות, פרונטאליות וממוחשבות, מעט גבייה. העבודה במשמרות 24/7 בוקר , ערב ולילה : בוקר (7:00-15:00), ערב (15:00-23:00) לילה (23:00-7:00). כולל שישי שבת. קיימות הסעות מנקודות מרכזיות. למה תאהבו את העבודה הזו? תעבדו בסביבה חדשנית, משוכללת ומתקדמת, תוך התנהלות בסטנדרט מהגבוהים בארץ, ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו, תוכלו ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון התמחויות, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.
דרישות:
- שירותיות, סבלנות ויכולת להעניק שירות ללקוחות,- סביבה ממוחשבת - ידע בסיסי, - ייצוגיות, - נכונות לעבודה במשמרות 27/7, - שפות - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-575
|
תיאור תפקיד:
לחברת הוט מובייל דרושים/ות נציגי מכירות לעמדות ברחבי הארץ. העבודה כוללת מכירות 60% פרונטאלי, 40% טלפוני. שכר בסיס לשעה + בונוסים מהגבוהים בשוק. ממוצע שכר 9,000 ש"ח! כולל הגנת שכר בחודשים הראשונים. משרה מלאה, 9 שעות ביום + שישי לסירוגין. תנאים סוציאליים מעולים, אפשרויות קידום בשפע.
דרישות:
אוריינטציה מכירתית - חובה ורבאליות מוטיבציה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-920
|
תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בישראל בתחום מתקני המים דרושים נציגי שירות לקוחות לעבודה במשמרות בוקר בלבד + שישי לסירוגין. שיחול נכנסות מלקוחות החברה. תנאים מעולים, עבודה בארגון גדול ויציב עם אופציות קידום למתאימים. ארוחות מסובסדות, תחרויות פרסים ונופש חברה בחו"ל אחת לשנה!
דרישות:
ניסיון במוקד טלפוני - יתרון, ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. סבלנות, חוסן מנטלי ויכולת עמידה בלחצים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-543
|
תיאור תפקיד:
מוקד שרות הלקוחות של ערוץ הקניות מחפש נציגי שרות רציניים לעבודה לטווח ארוך. - המוקד יושב ביפו-תחבורה ציבורית נוחה.
- ימי עבודה א-ה , בין השעות 8-18
- משרה חלקית, גמישות בשעות
- שכר חודשי
- אפשרות למשרת אם / סטודנט
- מוקד קטן ונעים, אוירה משפחתית
- אפשרות קידום והתפתחות
דרישות:
- ידע בעבודה עם מחשב
- רצינות אחריות והגדלת ראש
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00006
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00026
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:יכולת לבצע מכירות ,תאום פגישות וביצוען, ניהול הליך רישום הלקוח כמנוי, מענה לטלפונים מיילים וכד. סביבת עבודה איכותית, אלגנטית ושכר גבוה מאד!!! היקף המשרה - משרה חלקית (50 ש"ח לשעה) שעות וימי עבודה א´ - ה´ 08:45-18:45 ,שישי 08:00-13:00 בשבת ,חג ובלילות חופש.
דרישות:
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת (אופיס בסיסי)
- ניהול שיחה ומכירה , ניהול שירות לקוחות איכותי.
- יכולת לעסוק בכספים ותשלומים, עבודה בצוות.
- יכולת עבודה לשנה ויותר.
- אנגלית ברמת שיחה חובה, שפות זרות נוספות - יתרון.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00005
|
תיאור תפקיד:
מחפשים עבודה עם אנשים ? בקדמת המוצרים והשירותים בעולמות התקשורת? אנחנו מחפשים נציגים למכירות פרונטליות ברשת חנויות בזק . המשרה כוללת מכירה פרונטלית של שירותי ומוצרי החברה בבזק –קליטה לחברה כעובדי בזק- הנאה מהתנאים הטובים של עובדי החברה!!
דרישות:
ניסיון במכירות-חובה מכירת מעולמות שרותים וציוד תקשורת -יתרון יכולת ביטוי בע"פ -גבוהה תודעת שירות גבוהה יכולת שכנוע ונמרצות נכונות לעבודה במשרה מלאה 5 ימי עבודה. (9-18) יום שישי-תורנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2216
|
תיאור תפקיד:
מתאים לכם לעוף על העבודה שלכם? בואו לגעת בשמיים והצטרפו לצוות דיילי האויר של ישראייר. כי אצלנו : קורס הסמכה בשכר. שעות עבודה גמישות. רואים עולם. מערך היסעים. תמריצים וכרטיסי טיסה. סביבת עבודה מאתגרת ודינאמית. קליטה מיידית כעובד/ת חברה.
דרישות:
- בעלי יוזמה ותודעת שירות גבוהה.
- אזרחי ישראל הגרים בקביעות בארץ.
- בעלי הופעה ייצוגית.
- דוברי עברית ואנגלית (שפות נוספות- יתרון).
** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1189
|
תיאור תפקיד:
אנחנו בקבוצת כלמוביל מזמינים אותך להיות חלק מהמשפחה ולהנות מתנאים יוצאי דופן! ארוחות, אופציות קידום, ביטוח בריאות, תגמול מצטיינים /ות ואפילו מרצדס ליום החתונה! איך יראה היום שלך? עבודת תפעול שוטפת, בק אופיס מול ממשקים מרובים ומורכבים - אנשי מכירות, גופי רישוי, ספקי התקנות אביזרים, מדגמים, אתר המסירה באשדוד, טרייד-אין, מימון, כספים והנה"ח תפעול שוטף של המכירה מול הלקוח קידום תיקים מול הממשקים השונים כמו אתר לוגיסטי, מדגמים, כספים ווידוא עמידה ב SLA ניהול מספר רב של משימות במקביל : מענה טלפוני ללקוחות בעת ביצוע גמ"ח ללקוח נוסף ו/או מת"ל שצריך גיבוי/שירות בזמן שהוא אצל הלקוח שלישי, טופסולוגיה
דרישות:
ניסיון תעסוקתי בעבודה עם ריבוי משימות וממשקים - יתרון ניסיון קודם עבודה בתחום השירות / עבודה עם לקוחות– יתרון שליטה טובה בכל יישומי Office יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה בסביבה דינאמית ותחת לחץ היקף משרה: משרה מלאה- ימים א-ה שעות 8:00-16:30 (עם גמישות קלה) נשמע מעניין? שלחו לנו קו"ח ונשמח להכיר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2452
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה דייל/ת קרקע לנתב"ג. במסגרת התפקיד בין היתר, מתן מענה שירותי לקהל הנוסעים/ות, כרטוס, טיפול בניירת הטיסה, התנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים בתוך נמל התעופה. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג- חובה!
- נכונות לעבודה במשרה מלאה במשמרות לרבות לילות, סופ"ש וחגים.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ, תוך ריבוי משימות.
- יכולת ניהול שיחה באנגלית - חובה.
- שפות נוספות - יתרון
- אדיבות, וורבליות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1170
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה סוקרי שטח לפרויקט תחבורה ציבורית בפריסה ארצית בכל הארץ. התפקיד כולל: - ביצוע סקרים פרונטליים לנוסעים בתחב"צ - נכונות לעבודת שטח המשרה מלאה בימים א-ה, עבודה במשמרות מיקום המשרה : בפריסה ארצית בכל הארץ
דרישות:
- תעודת בגרות מלאה - חובה - אמינות, אחריות גבוהה, חריצות - וורבאליות, יחסי אנוש מעולים, סובלנות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00100
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ה ומתאם/ת פגישות וניהול לו"ז בלשכת הנהלה בכירה סביבת עבודה נעימה וצעירה, עבודת צוות שוטפת. ניהול יומנים ולוחות זמנים של מהדסים ובכירים בחברת הנדסה מובילה. קבלת קהל בלשכה, אירוח ועבודה משרדית שוטפת. משרה מלאה, ימים א'-ה' שעות 8-17 / 8-16 תנאי שכר הולמים+ תנאים!!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי, תיאום פגישות/ יומנים/ קבלת קהל- חובה! *ניתן גם ניסיון רלוונטי משירות צבאי* בגרות מלאה- חובה! אקדמאי/ת- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01727
|
תיאור תפקיד:
בעלי ניסיון בשירות פרונטלי ומכוונים לעולם הרכב?? למרכז שירות בחיפה דרוש/ה יועץ/ת שירות התפקיד כולל: קבלה ושחרור לקוחות במרכז השירות, פתיחת כרטיסי עבודה, עדכון לקוחות וקשר שוטף מול הלקוח, מכירת עבודות וחלקים, מענה טלפוני ומתן תשובות טכניות לשאלות תפעוליות והדרכה טלפונית ללקוחות. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 7:30-16:30, ימי ו' לסירוגין 7:30-13:00. נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. שכר בסיס + עמלות.
דרישות:
ניסיון בתפקידי שירות פרונטלי - חובה. רקע טכני/אוריינטציה בתחום הרכב - יתרון. ניסיון מוכח בביצוע תפקיד יועץ שרות במרכז שרות מרכזי יבואן- יתרון. ייצוגיות והופעה מסודרת. תודעת שרות גבוהה במיוחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
37288
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי גדול העוסק בטיפולים חדשניים מחפשים אחראי/ת קבלה- רמת החייל. יש הסעות מבית ים וחולון התפקיד: שירות לקוחות פרונטלי וטלפוני+ מתן מענה לצרכי לקוחות. ניהול וטיפול ביומן :קביעת תורים, תזכורות, טיפול בתיק מטופל, הזזת תורים, קבלת תורים בזמן. ניהול קופה. הכנת הזמנות מחנות האינטרנט. אחריות על נראות הקבלה.
דרישות:
• בעל/ת אוריינטציה מכרתית- חובה! • תודעת שירות גובהה • יכולת הנעה. • יכולת למולטי טסקינג. • ניסיון אדמיניסטרטיבי. • שליטה מלאה בתוכנות המחשב. • אחראי/ת, ייצוגי/ת ונעים/ה. • יחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
7000
|
תיאור תפקיד:
לגוף ציבורי במרכז דרוש\ה מזכיר\ה. עבודה זמנית לחצי שנה בקרה אחר משימות/תלונות מוקד- CRM. עבודה עם תוכנת מערכות הפיקוח - COMAX. קבלת הקהל. ניהול יומן ומענה טלפוני. תאום וקשר עם גורמי חוץ ופנים. ניהול דואר ופניות ציבור. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
דרישות:
שליטה מלאה במיומנויות מחשב: Excel, Powerpoint, Word, Outlook. תודעת שירות גבוהה, אמינות ויושרה מקצועית.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
190961
|