תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת תפעול
אחריות כוללת:
ניהול שוטף של מערך התפעול במשרד - לרבות תחזוקה, לוגיסטיקה, רכש וציוד תקשורת .
תחומי אחריות ופעילויות עיקריות:
ניהול מלאי ציוד משרדי והזמנות שוטפות .
•
אחריות כוללת על ציוד תקשורת )טלפוניה, חדרי ישיבות, ציוד מצגות וכד'( - רכש, ספקים, טיפול
בתקלות ובקרה .
•
עבודה מול ספקים חיצוניים בתחומי ניקיון, תחזוקה, מחשוב, ציוד ותקשורת - ניהול מו״מ, חוזים
ובקרת שירות .
•
הובלת פרויקטים תפעוליים - שיפוצים, הרחבות, מעבר משרדים, שינויי תשתיות .
•
ניהול תהליכי עבודה ונהלים - יצירת סטנדרטיזציה, סדר, שקיפות ושיפור מתמיד של השירות .
•
אחריות על קליטת עובדים מבחינה תפעולית - הכנת עמדת עבודה, ציוד מחשוב, ציוד משרדי,
מקום ישיבה ושלט על הדלת כל זאת בתיאום עם משאבי אנוש.
•
בקרה תקציבית על הוצאות תפעול בשיתוף עם הכספים.
דרישות:
ניסיון ניהולי קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי או תפעולי .
•
ניסיון מוכח בניהול ספקים, רכש ומלאי .
•
יכולת מוכחת בניהול ותיאום ספקי שירו ת טכניים ) IT , תקשורת( .
•
יכולת סדר, דיוק וירידה לפרטים - "עין בוחנת" שמבטיחה שהמשרד מתנהל ומתוחזק ברמה
גבוהה בכל רגע נתון .
•
יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות ויכולת הנעת עובדים .
•
יתרון לניסיון קודם במשרדי עורכי דין, רו״ח או חברות שירותים מקצועיים