דרושים בתחום איש תפעול, לוגיסטיקה ומלאי

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 30 משרות עבודה בתחום איש תפעול, לוגיסטיקה ומלאי

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת טריפל סי דרוש/ה פקיד/ת לוגיסטיקה להחלפה לחל"ד
מינימום חצי שנה עם אופציה להמשכיות
במסגרת התפקיד-
מתן מענה תפעולי ואדמיניסטרטיבי במחלקה על כל היבטיה השונים
טיפול שוטף בהזמנות כולל טיפול במלאי סידוריים
מעקב מלאי ושינוע בין המחסנים
הפקת דוחות ומעקב אחר בקרות
עבודה מול חברת שליחויות חיצונית
דרישות:
יחסי אנוש מעולים
נמרץ /ת וחרוץ /ה
ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בתפקיד דומה
ידע וניסיון ביישומי מחשב: Office , Excel, Outlook
עבודה על CRM - יתרון
תודעת שירות גבוהה מאוד
יכולת עבודה בתנאי לחץ
יכולת לבצע ריבוי משימות על מספר יישומים במקביל
זמינות למשרה מלאה
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מנהל/ת מתחם מסעדות וחנויות לחברה בין לאומית מובילה - למרכז הקניות החכם והמוביל בארץ!!!
תפעול חנויות ושטחי מסחר שונים
אחריות על נושאי שירות לקוחות, אבטחה ותפעול המתחם
משרה מלאה, עבודה במשמרות
תנאי שכר הולמים!!
דרישות:
נכונות לעבודה במשמרות - רצוי.
יכולת עבודה עצמאית - חובה
אנגלית ברמה טובה - יתרון
יכולת בין אישית גבוהה - חובה.
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
עבר פלילי נקי- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-01764
קרא עוד
תיאור תפקיד:
  •  אחריות על מחסני החברה באתר יבנה
  •  אחריות על כ- 10 עובדי מחסן
דרישות:
  •  השכלה רלבנטית – לוגיסטיקה, ניסיון מקצועי ניהולי בניהול מחסנים בארגונים בינוניים
  •  יכולת ניהולית והנעת עובדים, יכולת תכנון וארגון, בעל ביטחון עצמי ותודעת שירות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00080
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בענף הרכב,
דרושים עובדי דלפק למחסן.
טיפול בהזמנות לקוחות ובמלאי השוטף.
העבודה באזור תעשייה חולון
דרישות:
- אורינטציה שירותית,
- יציבות תעסוקתית,
- יחסי אנוש מעולים,
- רצינות ואחריות,
- בעל יכולת למידה ו"ראש גדול".
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00051
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל האמונה על הקמת והפעלת מערכת הולכת הגז הטבעי הארצית, דרוש אחראי רכש והתקשרויות באגף התפעול לריכוז, הכנה וליווי תהליכי רכש, ביצוע הזמנות ועריכת מכרזים והסכמים מול ספקי החברה בארץ ובחו"ל.
המשרה ממוקמת באזור המרכז.
*ניתן לצרף מסמכים נוספים על הנדרש בתנאי הסף המעידים על כישורים רלבנטיים. החברה תקבע קריטריונים ומבדקים לבחינת המועמדים לפי דרישות התפקיד ושיקול דעתה.
יינתן יתרון למועמדים הזכאים להעדפה מתקנת בהתאם לדין.
*מודעה זו מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומיועדת לבני שני המינים.
דרישות:
הנדסאי מכונות / חשמל / אלקטרוניקה / תעשיה וניהול / תואר במשפטים או השכלה רלוונטית אחרת – חובה
ניסיון מוכח של שנתיים לפחות ברכש, התקשרויות, ניהול ספקים ו/או בכתיבת מפרטים טכניים עבור מסמכי רכש - חובה
עברית ואנגלית ברמה גבוהה (ניסוח ועריכה) - חובה
שליטה ביישומי OFFICE, בדגש על WORD ו-EXCEL - חובה
ניסיון בניהול מו"מ ועריכת הסכמים מול ספקים בארץ ובחו"ל - יתרון
תואר במשפטים - יתרון
ניסיון בהובלת תהליכי רכש בחברות תעשייה - יתרון
ידע טכני בהבנת שרטוטים הנדסיים - יתרון
ידע במערכת ERP, עדיפות ל- SAP- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 553
קרא עוד
תיאור תפקיד:
At Infinidat, we help enterprises and service providers empower their data-driven competitive advantage at scale. We are a leading provider of enterprise-class storage solutions. The company’s software-focused architecture delivers sub-millisecond latency, full availability, and scalability with a significantly lower total cost of ownership than competing storage technologies.

INFINIDAT is looking for a Logistics Coordinator. The Logistics Coordinator has an overall responsibility to manage and monitor our daily shipping and distribution operations. The shipping specialist will be the one to ensure complete orders are shipped and delivered on time, liaise with customers, suppliers, 3PL and freight forwarders companies.
דרישות:
    3+ years previous experience in similar positions in a global company
    Solid knowledge of logistics procedures and freight forwarding
    High sense of personal responsibility
    Strong decision making and problem-solving skills
    Organized and efficient, capable to perform well with multiple priorities and interfaces
    Flexible schedule and willing to work overtime when required
    Strong written/verbal communication skills required; ability to interact and build relationships with both internal and external customers
    knowledge of Incoterms, the Harmonized Tariff Schedule, Customs regulations, and other government agency requirements
    Good understanding of sales and marketing strategies
    Ability to think independently and handle multiple projects through to completion
    A high learning curve, team player
    Good verbal and written English skills - Mandatory
Preferred Qualifications:
    Bachelor’s Degree in logistics, supply chain management or business administration, or equivalent – An advantage.
    Excel in high level – Mandatory; Knowledge of ERP - Netsuite- An advantage.
    Experience in warehousing, storage, and inventory management methodologies - An advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00160
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחטיבת פתרונות לעסקים דרוש/ה אחראי/ת תיק תפעול לקוחות עסקי.
התפקיד כולל תפעול שוטף של הזמנות, עבודה ישירה מול מנהלי לקוח, מול ספקים ,יצרנים לקוחות וכלל הממשקים בחברה לרבות בקרת אשראי, כלכלה, רכש והגורמים הטכניים .
העבודה תחת לחץ וסטנדרטים גבוהים של תפעול בראיה פרויקטאלית איכותית. במסגרת התפקיד נלמד עולם התוכן המקצועי, היכרות עם עולם תוכן טכנולוגי, מערכות החברה ותהליכים מסחריים ותפעוליים מורכבים.
עבודה במודל צוות תפעול כאשר מרבית העבודה הינה ניהול עצמאי של המשימות בהתאם לשלבי ההזמנות ותיעדוף מנהלת צוות.
התנהלות עם יעדים מדידים אישיים וצוותים בהתאם למודל OTD בהתאם למיקוד העסקי של האגף ואכיפתם על בסיס יומי.
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
משרה מלאה ימים א'-ה' בשעות 08:30-17:00 + גמישות לשעות נוספות . (דגש על סופי חודש, סופי רבעון, חציון וסופי שנה )
יכולת עבודה תחת לחץ, מחויבות, אסרטיביות ואחריות אישית .
ניסיון בתפעול / שירות / עבודה עם ממשקים - יתרון
הכרות עם מערכות המידע בחברה - QV, ERP, CRM - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11841
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מדטכניקה המשווקת ציוד רפואי דרוש/ה מנהל/ת מלאי, בקרה ותהליכים
תיאור התפקיד:
תכנון ובקרת מלאי
הפקת דו"חות בקרה
בקרות שוטפות מול מחלקת הכספים והלוגיסטיקה
הובלה וייעול תהליכים
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול/ כלכלה/ לוגיסטיקה וכו’ – חובה
היכרות טובה מאוד עם מערכת הפריוריטי ברמת משתמש על – חובה
ידע במערכת WMS – יתרון
אקסל ברמה טובה מאוד – חובה
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בניהול ומלאי והובלת תהליכים – חובה
יחסי אנוש מעולים
אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-353
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למפעל בחולון דרוש/ה מחסנאי/ת
העבודה בימים א – ה 17:00- 7:00
תנאים טובים למתאימים
דרישות:
ניסיון כמחסנאי – יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת Malam Team דרוש/ה רפרנט/ית רכש למשרה חלקית.
התפקיד כולל התנהלות מול ספקים,, קבלת הצעות מחיר, התאמת חשבוניות להזמנות וטיפול במקרי אי התאמה, מעקב שוטף אחר הנתונים במערכת ועוד.
העבודה במשרה חלקית בין השעות 8:00-15:00 במשרדי החברה בפתח תקווה.
דרישות:
ניסיון במערכת הפריוריטי- חובה.
ניסיון בתחום הרכש- יתרון.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 527328
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אנליסט/ית לתחום הפלנינג לחברה בתחום האופנה
במסגרת התפקיד:
ניהול מלאי ותכנון ביקושים
הפקה ובניית דוחות- מכירות, רווחיות, יעדים
בניית תקציבים
אמינות מלאי וספירות מלאי שנתיות
ביצוע חיזוי ועיתוד המלאי
תכנון ובקרה של מלאי
תכנון ותזמון מלאי עתידי
טיפול וניהול שוטף של מלאי החברה
ניהול תנועות מלאי וקביעת רמות מלאי
דרישות:
מיומנות אנליטית גבוהה
ניסיון רלוונטי בבניה, ניתוח והבנת דוחות (יתרון לניסיון בעבודה עם Qlickview)
שליטה ברמה גבוהה באקסל ובתוכנות האופיס
דייקנות וירידה לפרטים
אמין/ה ובעל/ת מוסר עבודה גבוה
למידה מהירה והסתגלות לממשקים חדשים
בעל/ת מסוגלות עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
תואר בכלכלה/ הנדסאי/ת תעשיה וניהול
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
עבודה במשרדי החברה הממוקמים באזור התעשייה של קיסריה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00022
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רפרנט/ית רכש למטה הפירמה בתל אביב.
תיאור התפקיד:
מתן שירות לכלל הפירמה תחת לחץ וריבוי משימות, בזמני תגובה מהירים תוך שמירה על סדר, דיוק וירידה לפרטים.
ממשק ישיר עם עובדים ומנהלים בכירים להבנת הצורך ומתן פתרונות.
עבודה שוטפת מול ספקים: איתור ספקים, קבלה והשוואת הצעות מחיר, ניהול משא ומתן ועוד.
עבודה במערכת SAP לניהול תהליך הרכש מקצה לקצה.
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים או תחום רלוונטי
זיקה לתהליך הרכש (שירות, ניהול מו"מ, חוזים וכו’)
יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת עבודה עצמאית
יכולת תקשורת גבוהה בעברית ובאנגלית
יחסי אנוש טובים, אדיבות ותודעת שירות גבוהה
שליטה בתוכנות Office
ידע וניסיון בעבודה במערכת SAP – יתרון
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צור
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים או תחום רלוונטי
זיקה לתהליך הרכש (שירות, ניהול מו"מ, חוזים וכו’)
יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת עבודה עצמאית
יכולת תקשורת גבוהה בעברית ובאנגלית
יחסי אנוש טובים, אדיבות ותודעת שירות גבוהה
שליטה בתוכנות Office
ידע וניסיון בעבודה במערכת SAP – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7550
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ניהול קטלוג פרטי הרשת (כולל מלאי) וביצוע בקרות ומתן מענה לסניפי הרשת
 
דרישות:

ניהול קטלוג מוצרים של הרשת
ניהול המלאי מחשובית במערכת ה- SAP
ביצוע בקרות קבועות לחשבוניות/מחירונים/מבצעים והסכמי סחר
הפקות דו"חות יומיים ושבועיים וחודשיים
ניהול תקלות מסופון/קופות
מענה לחנויות
פתיחת חנויות חדשות (מחשוב)
ימים ושעות העבודה: א’-ה’ 8:00-17:00
ניסיון במודול מלאי במערכת SAP B1 מעל 2 שנים (חובה)
הכרות עם מערכת גזית - יתרון
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה תחת לחץ
החברה יושבת בכנות, מתאים לתושבי איזור :
אשדוד ואשקלון, קרית גת וקרית מלאכי, רמלה לוד ושו
הםרחובות ויבנה, ראשון לציון ונס ציונה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: OO5GG
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מחסנאי/ת לרשת קמעונאית בנתיבות
קבלת סחורה, בדיקת סחורה ומלאי, סידור וארגון הסחורה.
דרישות:
עבודה במשרה מלאה, משמרות בוקר וערב
חברה משפחתית ונעימה
שכר ג וה ומתגמל, תנאים סוציאליים מעולים.
דרישות:
ניסיון כמחסנאי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: HG8FFD
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מתן מענה ותמיכה לאנשי המכירות בשטח - הכנת הצעות מחיר וביצוע מעקב, הכנת מצגות, תצוגות מוצרים, מגוונים וכו’.
עבודה שוטפת מול מיילים ומענה טלפוני לסוכנים.
עבודה מול ממשקי החברה.
תפקיד מעניין הדורש הפעלת שיקול דעת מתמיד ותיעדוף משימות.
עבודה בחברה משפחתית ונעימה.
עבודה במשרה מלאה א’-ה’ 8:00-17:00
דרישות:
חובה ידע באקסל - נוסחאות, וילוקאפ
ידע בסאפ - יתרון גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: OO7HH
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!