תיאור תפקיד: 
                                      נציגי שירות- מוקד עמיתים קרנות הפנסיה הוותיקות   מענה לשיחות נכנסות, מתן שרות מקצועי ואיכותי,  עמידה ביעדי איכות וכמות, מדידה ע"י מבדקי ידע חודשיים ,קבלת משוב לאחר הקשבה.  דיווח למנהל הצוות ,לתומך מקצועי או מנהל משמרת על תקלת מערכת או קשיים מקצועיים ושירותים 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           נכונות ל 5 משמרות בשבוע,   עדיפות לבעלי רקע בשירות לקוחות טלפוני  יכולת תפעול מערכות מחשב יש לפרט רמת הידע (שליטה מלאה/חלקית), שמות מערכות ויישומים 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           1245
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     |