תיאור תפקיד: 
                                      - עבודה בסביבת Windows - מתן מענה טכני למוקד השירות הטלפוני T1 - העברת הדרכות מקצועיות למוקד השירות הטלפוני T1 - פתרון תקלות מסובכות - התעמקות ולמידה לעומק של מערכות החברה - כתיבת נהלים - הובלת פרויקטים - הכנת מחשבים – אימג' - טיפול בתקלות תוכנה(אופיס ומערכות פנים ארגוניות) 
                                              
                                  
                                          
                                         דרישות:   
                                           - 3 שנות ניסיון כמוקד או טכנאי – חובה - היכרות עם מערכת Active directory, Exchange, DHCP – חובה - התנסחות מילולית טובה - תודעת שירות גבוהה - יכולת עבודה בצוות - יכולת למידה עצמית מהירה - חשיבה יצירתית - היכרות עם מערכת Acronis – יתרון - היכרות עם מערכת Portnox – יתרון - היכרות עם מערכת ניהול McAfee – יתרון - היכרות עם מערכת MobileIron - יתרון 
                                               
                                         
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                        
                                         קוד משרה: 
                                           JB-2667
                                         
                                        
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם 
                                                
                                                    השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה 
                                                
                                        
                                     
                                    
                                 
                             
                            
                                 
                                     |