תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד: מתן מענה טלפוני ללקוחות הארגון, להשלמת חוויית לקוח מיטבית תיאור התפקיד:מתן מענה טלפוני שוטף ללקוחות בעלי פוליסת ביטוח טיפולי בשינויי פוליסות, תוספות וביטולים, הנפקת אישורים, שעבודים וכ'ו אחריות להעברת משוב מלקוחות הארגון לבעלי התפקידים הרלבנטיים לצורך שיפור ויעול השרות
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות – יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4192
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|