תיאור תפקיד:
איך יראה היום שלך:טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת: מענה טלפוני ללקוחות החברה מענה דיגיטלי (צא'ט ,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות) עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהלי השירות עבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו'
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה מיומנויות מחשב , אופיס – חובה ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון הכרות עם תחום הרכב- יתרון עבודה על מערכת CRM– יתרון משרה מלאה ימים א-ה שעות: 07:45 עד 16:30 (נכונות לשעות נוספות) שישי אחד לחודש מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4231
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|