תיאור תפקיד:
חברת SPD הממוקמת בראשון לציון מחפשת איש Sales Support שיצטרף לצוות המכירות ויתמוך הפעילות העסקית היומיומית. תיאור התפקיד: - מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ושירותית לצוות המכירות.
- מענה ראשוני ללידים.
- הכנת הצעות מחיר והסכמים ללקוחות.
- ניהול ומעקב אחר תהליכי מכירה מתחילתם ועד סגירתם.
- עדכון ותחזוקת נתונים במערכת ה-CRM.
- תיאום פגישות, שיחות ועבודת ממשק מול המחלקות השונות בחברה – כספים, סיסטם, פרוייקטים וכו'
- טיפול בפניות לקוחות ומתן מענה ראשוני לצרכים שוטפים כמו בירור סטטוס הזמנה, שינויים בהזמנות, מידע על מוצרים וכו'.
- הרחבת פעילות מול לקוחות קיימים.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי.
- שליטה ביישומי Office – Word/Excel/PowerPoint – חובה.
- יכולת ניהול משימות מרובות במקביל ותעדוף נכון.
- כישורי תקשורת מעולים ותודעת שירות גבוהה.
- סדר, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה).
המשרה הינה במשרה מלאה במשרדי החברה בראשון לציון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1484
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רשת "צמר שטיחים יפים", חברה משפחתית ומובילה בתחומה הנמצאת בצמיחה מתמדת, מזמינה אתכם/ן להצטרף לצוות המנצח שלנו! אנחנו מציעים סביבת עבודה נעימה, אפשרויות קידום ומשפחה חמה ומחבקת. רשת "צמר שטיחים יפים" מתרחבת ומחפשת אנשי/נשות תפעול עם "ראש על הכתפיים" ואהבה לתחום המכירות. אוהבים/ות סדר וארגון, ויודעים/ות לתת שירות מעולה, מקומכם/ן איתנו! מהות התפקיד:
• ניהול וסידור שוטף של החנות. • קבלת סחורה, הכנת הזמנות ומעקב אחר מלאי. • תמיכה שוטפת בצוות המכירות ובסניפי הרשת. • מענה לצרכים השוטפים של עובדי החברה.
דרישות:
• נכונות לעבודה פיזית בצוות אוריינטציה שירותית ומכירתית . • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, מעקב אחר קבלת סחורות סידור חנויות ואולמות תצוגה • יחסי אנוש מצוינים • משרה מלאה. בואו להצטרף למשפחה שלנו וליהנות מאווירה טובה ואפשרויות קידום.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. ביצוע סקרים טלפוניים ופרונטליים בקרב לקוחות מוקדי השירות העירוניים לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה לשיחות נכנסות ויוצאות בנושאים שבתחום המרכז למחקר כלכלי וחברתי. 3. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיות הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. תודעת שירות גבוהה 4. יחסי אנוש טובים. 5. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 6. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
140ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות למוקד של משרד החינוך הנותן מענה להורים ותלמידים במגוון נושאים. עבודה במשמרות בוקר הכשרה מלאה על חשבוננו! אפשרויות קידום! הגנת שכר ל3 חודשים הראשונים! מיקום: ראשון לציון סמוך לקניון הזהב
דרישות:
ניסיון במוקד שירות -יתרון שירותיות, יחסי אנוש טובים, סובלנות שליטה ביישומי מחשב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-86
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפעול, ריכוז נתונים, הפקת דוחות בקרה ותמיכה בפעילות החטיבה העסקית תפעול לקוחות במערכות המידע ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה (מנהלי תיקי לקוחות, כספים, גבייה, הנדסה ומערכות מידע) עבודת תיאום ותפעול מול לקוחות החברה
דרישות:
שליטה מצוינת ביישומי office - חובה שליטה בתפעול מערכת בילי / ERP/ ביזקאסט - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ערבויות. במסגרת התפקיד: * הנפקת ערבויות ותפעול המערכות בחברה * ניהול קשר שוטף עם בנקים וחברות בתחום נדל"ן * טיפול בדוחות שוטפים * סיוע בניהול היומן של מנכלית החברה
דרישות:
* תואר ראשון - חובה * ניסיון תפעולי לפחות שנה - חובה * רקע מעולם הביטוח - יתרון * יכולת עבודה בצוות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4485
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה, א'-ה' 08:30-17:30 • מתן שירות לפניות של לקוחות החברה. • פניות טלפוניות יזומות ללקוחות - החתמה על חוזי התקשרות, שליחת הצעות מחיר וכו'. • עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
דרישות:
• ניסיון קודם בתחום השימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי • כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00838
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Ormco uses the most advanced technologies to offer innovative orthodontic solutions to patients in Israel and around the world, and providing the best results. We are looking for a temporary Service representative , The position includes Support Ormco Israel Customer Service team, providing customer service to Ormco Israel Customers. Stock management : meaning inventory / expedition-reception / order near Ormco BV Core Order Management: Pick and Pack, Invoicing, Sending by courier . Spark cases management: invoicing Spark cases AR task as follow up on invoices and send notification to customers with statements Debt Collection : understanding process for recovering debt customers Support on the marketing side for courses/ congress
דרישות:
Critical Knowledge and Qualifications: · Excellent communication skills, · Sense of Organization Proven experience or strong understanding of accounts receivable and debt collection processes Comfortable using office software (e.g., Excel, Word, email clients); experience with ERP systems is a plus Ability to work independently, prioritize tasks, and meet deadlines Critical Skills/technical know-how: · Fluent in English Hebrew and French is an asset
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת "חבר", המתמחה בשירותי הקלטה דיונים בבתי המשפט מחפשת אחראי/ת תפעול ליחידה בבאר שבע * גיוס מקליטים * תיאום מול בתי המשפט * שיבוצי מקליטים להקלטות * טיפול בתקלות וציוד * סגירת חודש ושעות עבודה
דרישות:
שירותיות ברמה גבוהה - חובה ניסיון קודם בשיבוצי עובדים - יתרון הבנה בסאונד - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00896
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת שירות ותפעול לארגון במודיעין תיאור: עבודה בסביבת אופן ספייס דינאמית ומלאת קצב לצד צוות צעיר ואיכותי הפעלת מערכות המסלקה של מרכז התחבורה הציבורית ומתן תמיכה טכנית ותפעולית למפעילים ברחבי הארץ הפקת דוחות והובלת תהליכי בקרה אל מול אנשי מקצוע ונציגי משרד התחבורה לאחר הכשרה מעמיקה – תוביל.י ניתוחי נתונים ועבודה מול הרפורמות החדשות בתחום הכרטוס החכם
דרישות:
שליטה גבוהה ב-Excel ויכולת ניתוח נתונים ברמה גבוהה רקע לימודי פיננסי / ניהולי יכולת להחזיק שיחה, להוביל תהליכים ולהתנהל מול גורמים מגוונים אופי אסרטיבי, אחריות גבוהה, ויכולת לבצע תעדופים ולנהל עומסים מתאים למחפשי סביבת עבודה צעירה, רועשת לפעמים אבל עם משמעות ואחריות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33940
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד דינאמי עם אחריות? רוצה לעבוד בצוות מגובש ואנרגטי? מהות התפקיד: בנייה ותכנון סידור עבודה לקבלני ביצוע ניהול יומנים והקצאות במערכת שיבוץ טכנאים הפעלות בניין ולקוחות עסקיים בשיתוף פעולה עם טכנאים בשטח עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים (ללא שיחות עם לקוחות) מתן מענה במקרים של לקוחות מושבתים וחריגים מעקב אחר תהליך הלקוח מרגע הפנייה ועד חיבורו בפועל
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה/ שירות לקוחות – חובה שליטה טובה באקסל – חובה יכולת קבלת החלטות, סדר וארגון, וניהול משימות מרובות במקביל היכרות עם מערכת אתגר – יתרון יכולת למידה גבוהה, תקשורת בין-אישית מצוינת ועבודת צוות ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת פניות הציבור וקשרי לקוחות - תפקיד יחיד . אנחנו מחפשים מקצועיות , שירותיות ובעלי תודעת שירות גבוהה לתפקיד מפתח מול קהל הלקוחות שלנו. טיפול בתלונות ופניות לקוחות - טלפוניות , במייל וברשתות החברתיות. תחקור ובירור פניות מול גורמים ארגוניים. מתן מענה מהיר. שכר מעולה למתאימים . הפקת דוחות וסיכומים תקופתיים. סיוע בשיפור חוויות הלקוח
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד של שירות / פניות הציבור- מחובה! יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ שליטה ביישומי מחשב סבלנות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת הכלה. משרה מלאה: 9:00-17:30 א-ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני בנייה של תהליכי העבודה החטיבתיים תוך אפיון יישומם במערכות המחשוביות אחריות על הדרכה, הטמעה ותחזוקה של תהליכי העבודה החטיבתיים איתור צווארי בקבוק תהליכיים, ניתוח ושיפור מדיניות ונהלי עבודה קיימים בחינה מתמדת של צורכי משתמשי הקצה ואפיון תהליכי / הדרכתי ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ-חטיבתיים
דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות - חובה שליטה מצוינת בתוכנות Office - חובה ניסיון עבודה בתחום השירות / טכני – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-458
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מרכז שירות לתושב מחפש אתכם! הנגשת שירותי הרשות לציבור התושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, פרונטלית וכתובה מתוך תודעת שירות. עיקרי התפקיד:- הנגשת מידע לתושבים על שירותי הרשות המקומית.
- קבלה וטיפול בפניות בנושאי גבייה, חניה, הנדסה ועוד.
- ניתוב פניות תושבים ליחידה הרלוונטית לטיפול בבקשותיהם.
- מעקב אחר הטיפול בפניה ואופן השלמת הטיפול
- קבלת קהל פרונטלית בשעות הפעילות
- משימות נוספות ככל שתוטלנה על ידי הממונה
דרישות:
דרישות מקצועיות:- ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
- היכרות עם תוכנות Office
- 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
כישורים אישיים:- ייצוגיות
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
- יכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במצבי לחץ ומתן מענה במצבי חירום
- נכונות להתחייב לשעות העבודה במרכז השירות לתושב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה מקצועית ומובילה בתחומה בתל אביב דרוש/ה נציג/ת בק אופיס לתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון ומאתגר. אם אתם מחפשים עבודה משמעותית בסביבה מקצועית וחמה, עם תנאים מצוינים ואפשרויות לקידום אישי, זו ההזדמנות שלכם! במסגרת התפקיד:- מתן שירות לקוחות בסיסי ותמיכה בצוות האדמיניסטרטיבי.
- הקלדת הזמנות וניהול תהליכים מול המחלקה הלוגיסטית.
- עבודה בשיתוף פעולה עם צוות איכותי וחם.
מה אנחנו מציעים?- הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ולצוות מקצועי.
- סביבת עבודה תומכת עם אפשרויות קידום והתפתחות.
- תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
- שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ובשימושי מחשב בסיסיים – חובה.
- אנגלית ברמה טובה לקריאה (כתיבה ודיבור ברמה בסיסית).
- יתרון משמעותי לדוברי/ות השפה הרוסית.
- יחסי אנוש מעולים, אחריות ורצון להצליח.
משרה מלאה במיקום מרכזי בתל אביב. הצטרפו אלינו ותהיו חלק מההצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|