תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ב רכז/ת קשרי משקיעים. במסגרת התפקיד: * השתלבות בתחום ההשקעות האלטרנטיביות, נדל"ן ו- Private Equity בקבוצה * ניהול קשרי המשקיעים, מעקב וניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים * הפקת דוחות וניתוח הנתונים * ביצוע בקרות שוטפות לייעול תהליכי העבודה ושיפור חוויית השירות בחברה * מתן מענה טלפוני ומקוון תוך שמירה על שירות מקצועי ואדיב למשקיעים * טיפול בטפסים, ניהול הצטרפות משקיעים, טיוב נתונים ומעקב שוטף * ניהול ואחזקת מאגרי מידע, כתיבת תהליכים ונהלי עבודה
דרישות:
* תואר ראשון - חובה * תואר פיננסי - יתרון * ניסיון מתפקיד פיננסי - חובה * אנגלית רמה גבוהה - חובה * שליטה בתוכנות אופיס, אקסל וPPT - חובה * כושר ביטוי בע"פ ובכתב ברמה גבוהה - חובה * נכונות לשעות נוספות במידת הצורך - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4471
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן באזור השרון לעבודה משרדית של טיוב לידים. *לא מכירות* שעות 10:00-16:00 א-ה ללא שישי! שכר מתגמל ועמלות גבוהות. 9,000 ממוצע בחודש + מענק התמדה של 4,000 אחרי 3 חודשים. אפשרויות קידום בחברה
דרישות:
נכונות לעבודה לטווח ארוך יכולת וורבלית ניסיון קודם - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3536
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית קטנה מקסימה ומצליחה באזור ברקו דרוש/ה פקיד/ת שרות לקוחותמענה טלפוני כולל הוצאת שיחות ניהול שיחות מורכבות ניהול מעקב אחר משימות משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
אורינטציה לעבודה על מחשב שירותיות חייכנות ונמרצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00326
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! מה מחכה לך אצלנו?• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים איך יראה היום שלך?
• ביצוע שיחות יזומות לצורך השלמת מסמכים חסרים ללקוחות החברה • טיפול בהשלמת מסמכים בתהליכי הלוואות מסוגים שונים • עבודה מול ממשק שליחויות וביצוע תיאומים ללקוחות • טיפול במפתוח וקליטת מסמכים לאחר ביצוע ההשלמה
דרישות:
• תודעת שירות גבוהה ויכולת שימור • יכולת עבודה במצבי לחץ ועמידה ביעדים • יחסי אנוש טובים • אחריות אישית וקפדנות • משרה מלאה 8:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26571
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני בנייה של תהליכי העבודה החטיבתיים תוך אפיון יישומם במערכות המחשוביות אחריות על הדרכה, הטמעה ותחזוקה של תהליכי העבודה החטיבתיים איתור צווארי בקבוק תהליכיים, ניתוח ושיפור מדיניות ונהלי עבודה קיימים בחינה מתמדת של צורכי משתמשי הקצה ואפיון תהליכי / הדרכתי ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ-חטיבתיים
דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות - חובה שליטה מצוינת בתוכנות Office - חובה ניסיון עבודה בתחום השירות / טכני – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-458
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תפקיד BACK OFFICE -הנותן את התמיכה לסוכני.ות המכירות בשטח ומהווה חולייה מקשרת בין הלקוחות לבין הממשקים השונים במפעל. תפקיד בעל אוריינטציה מכירתית- שירותית – תפעולית . משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
ניסיון תחום המכירות ושירות לקוחות נסיון מתחום תעשייה ורקע טכני .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19212
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
בואו להצטרף למשפחה! משרת בוקר כיפית עם שליחות! למוקד העליה והקליטה המספק מידע לעולים/תושבים חוזרים המעוניינים לעלות בארץ דרושים נציגים. במסגרת המשרה- מידע על זכויות, תמיכה באתרים טכנית לאתרים רלוונטיים, זימוני תור ללשכות העירייה ועוד. עבודה במשמרות נוחות: 8:00-16:00/10:00-18:00 ללא ימי שישי! לא נדרש ניסיון קודם משרה מתאימה מאוד גם לדוברי השפה הרוסית, צרפתית ואמהרית.
דרישות:
ידע בשפה העברית+ השפה הרוסית/ צרפתית/ אמהרית/ ספרדית- ברמת קיראה כתיבה ודיבור יחסי אנוש מעולים, שירותיות, יכולת בעבודה מול מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-285
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית פנסיה: אחריות מלאה על תיקי לקוחות בתחום הסליקה הפנסיונית. שירות למעסיקים בטלפון בעינייני גביית פנסיה, גישור בין קופות הביטוח ללקוחות שלנו. משרה מלאה במשרדנו בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות ואדמיניסטרציה הכרות עם תוכנות אופיס בדגש על אקסל סדר וארגון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00040
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת רפרנט/ית שירות לקוחות לארגון מוביל בחולון - משרה זמנית תיאור משרה: התפקיד כולל מענה טלפוני ומתן שירות כחלק ממערך מוקד פניות טלפוני. מתן הסברים על מערכות ושירותי החברה. בדיקת הסכמי התקשרות לרבות מענה לשאלות על סעיפי החוזה\ טיפול בתקלות ופתרון בעיות ללקוחות והזנת נתונים
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות מגופים פיננסים - יתרון משרה מלאה בין השעות 8:15-16:00 ושישי אחת לחודש
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33634
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בפתח תקווה בתחום ייבוא ושיווק שיש דרוש/ה מנהל/ת קשרי אדריכלים עם תקשורת בינאישית מעולה ואוריינטציה לעולמות השירות והעיצוב! מהות התפקיד: – קשר שוטף עם אדריכלים ומעצבי פנים – קבלת קהל ומתן מענה מקצועי ללקוחות – טיפול בלידים נכנסים וביצוע שיחות יזומות – שירות לקוחות איכותי והתנהלות שוטפת מול לקוחות – ניהול נוכחות דיגיטלית ותפעול רשתות חברתיות – עבודה עם מערכות אופיס ואקסל תנאים: – משרה מלאה א'-ה' 09:00–17:00 + שישי לסירוגין – תנאים סוציאליים מלאים – שכר ייקבע במעמד ראיון בהתאם לניסיון – מיקום: פתח תקווה משרה איכותית לאנשים איכותיים – חושב/ת שאת/ה מתאים/ה? שלח/י קורות חיים עכשיו!
דרישות:
– ניסיון קודם בשירות לקוחות או קשרי לקוחות – שליטה מלאה ב־Office ובאקסל – אנגלית ברמה טובה – חובה – תקשורת בין-אישית גבוהה, סדר ודיוק – זמינות למשרה מלאה + שישי לסירוגין – חובה – יתרון משמעותי לניסיון מול אדריכלים / בתחום העיצוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13748
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת בק אופיס מכירות מטרה עיקרית: תמיכה בתהליך המכירה מתחילתו ועד סופו תוך מתן שירות מקצועי ואדמיניסטרטיבי לצוות המכירה , הלקוחות והגורמים הרלוונטיים בארגון. תחומי אחריות: טיפול בהזמנות לקוח משלב הקליטה ועד האספקה. תיאום מול מחלקות רכש , לוגיסטיקה , כספים , מחסן. הפקת חשבוניות תעודות משלוח , מעקב אחר תשלומים. תמיכה באנשי המכירות בשטח – הכנת הצעות מחיר , מעקב אחר לידים טיפול בפניות שירות ומעקב אחר ביצוע פתרונות. שעות עבודה 08:00 – 16:00 / 07:00 – 15:00
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס מכירות – חובה היכרות עם עולם התעשייה - יתרון שליטה טובה היישומי מחשב EXCEL יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר וארכון ברמה גבוהה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מרכז שירות מוביל בראשל"צ, מוסך מורשה למותגי רכב מובילים, מחפש את נציג/ת השירות הבאה שלנו! אם את/ה אוהב/ת אנשים, שירות זורם לך בדם ורוצה להצטרף לצוות מקצועי באווירה משפחתית – אנחנו רוצים להכיר אותך. מהות התפקיד: – קבלת קהל ומתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות – ניהול יומן טיפולים – פתיחה וסגירת כרטיסי עבודה – גבייה וסגירת תיקי לקוח – עבודה משרדית שוטפת ותמיכה בצוות השירות שעות עבודה: – משרה מלאה– ימי עבודה: א’-ה’ – שישי לסירוגין שכר ותנאים: – תנאים מצוינים למתאימים – סביבת עבודה מקצועית, נעימה ויציבה – הזדמנות להיכנס לעולם הרכב ולהתפתח בתחום מעוניין/ת להצטרף לצוות מנצח בתחום הרכב? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– ניסיון קודם בשירות לקוחות פרונטלי – יתרון – תודעת שירות גבוהה מאוד – יכולת עבודה בצוות, תקשורת בין-אישית מצוינת – סדר, ארגון, יכולת ריבוי משימות – שליטה בתוכנות אופיס וסביבה ממוחשבת – ניסיון קודם בענף הרכב – יתרון – זמינות למשרה לטווח ארוך – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13795
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעיריית תל אביב-יפו דרושים.ות נציגות ונציגי שירות לאגף החניה מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות מענה לפניות והנגשת מידע על שירותי העירייה בערוצי הקשר השונים. רישום דיווח ובקרה אודות נושאים פתוחים שלא טופלו. השתתפות בישיבות, בתדריכים ובהכשרות הטבות ייחודיות: עובד.ת עירייה מהיום הראשון, 100% משרה תנאים סוציאליים מלאים. זכאות לתשלום ביטוח רכב חובה, מקיף ואגרת רישוי והחזר הוצאות רכב חודשיות-לבעלי רכב בלבד היתכנות למתכונת עבודה היברידית עד 2 ימים בשבוע. מיקום גאוגרפי בשד' ירושלים יפו נגישות לרכבת הקלה. ש"ע נוחות 7:30-15:30 היתכנות לשעות נוספות תוספת פרמיה חודשית לאחר 5 חודשי העסקה. ביטוחי בריאות ושיניים בעלות מסובסדת סביבת עבודה צעירה ודינמית יציבות תעסוקתית ומסלולי קידום ארגוניים. הטבות ארגוניות::ימי גיבוש,,אימוני פילטיס ויוגה, הכשרות מקצועיות ואישיות, לימודים אקדמיים ועוד. *אישור היועמ"ש בדבר היעדר הרשעות המונעות לשמש במשרה מהווה תנאי לאיוש המשרה ולמינוי לתפקיד. 55ד/2024
דרישות:
תעודת בגרות מלאה- חובה תודעת שירות גבוהה ניסיון מקצועי של 2 שנים ויותר בתחום השירות/החיוב/הגבייה - יתרון מיומנויות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה ויכולת ניהול משא ומתן. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
55ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|