תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• מתן שירות ללקוחות בנושאים הקשורים להלוואות רכב • תפעול ואישור עסקאות וליווי הלקוחות לאורך חיי ההלוואה • בדיקת תקינות מסמכים, רישומי שיעבוד ומשכון • טיפול בפוליסות משועבדות מול הלקוחות • עבודה במשמרות נוחות: 8:00-16:00 או 11:00-19:00 + שישי לסירוגין מה מחכה לך אצלנו?
• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים
דרישות:
• ניסיון קודם בשירות לקוחות או Back office • שליטה ביישומי אופיס • אחריות, סדר ויכולת עבודה עצמאית • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26088
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית המייצרת, מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות נעילה מכאניים ואלקטרומכניים דרוש/ה מתאם/ת מכירות למחלקת שירות לקוחות בינלאומי לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ביבנה. התפקיד כולל ניהול הממשק השוטף מול לקוחות החברה בחו"ל. תיאור התפקיד: - ניהול קשר פרואקטיבי עם לקוחות קיימים וחדשים במטרה להרחיב ולהגדיל את סל המוצרים והיקפי המכירה לרבות Inside Sales (מכירות פנים) - הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח - קבלת הזמנות לקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות בתוך הארגון - מעקב גביה - מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך שיתוף בעלי תפקידים ושותפי תפקיד בארגון - ניהול תשתיות המידע של הלקוח במערכות הארגון - ארגון וטיפול באירוח לקוחות בודדים או משלחות, כולל בניית לו"ז ותאום לוגיסטי הכולל לינות, הסעות, סיורים וכדומה.
דרישות:
- ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד דומה - יכולת מכירה ושירות ברמה גבוהה - תואר ראשון – יתרון משמעותי, התמחות בשיווק -יתרון - ניסיון עבודה בחברה גלובאלית - יתרון משמעותי - אנגלית ברמה גבוהה מאוד ברמת שיחה ותכתובות - שפות זרות נוספות- יתרון משמעותי - שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה - יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4232
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן באזור השרון דרושים אנשי מכירות לתיאום פגישות הוצאה וקבלה של שיחות מול לקוחות פוטנציאליים שמגיעים ממוקד טיוב נתונים של החברה. שעות עבודה 10:00-17:00 א-ה ללא שישי! ישנה גישות בתחבורה ציבורית ממוצע שכר 15000 ללא תקרת גג אפשרויות קידום מקצועיות בתחום הנדל"ן . בונוס התמדה אחרי 3 חודשים של 7000.
דרישות:
יכולת וורבלית גבוהה, ניסיון במכירות- יתרון ניסיון בתיאום פגישות- יתרון. ניסיון מעולם הנדלן-יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-3537
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אותך, אדם אנרגטי ומסודר, שיצטרף אלינו לתפקיד מפתח בחברה בתחום החקלאות! אם יש לך ניסיון באדמיניסטרציה, שירות לקוחות ויכולת לנהל יומנים ותשלומים באופן יעיל – זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מוביל! התפקיד כולל: לתת מענה על קריאות שירות וקביעת סידורי עבודה ניהול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות יומיומיות מתן שירות מקצועי ואדיב ללקוחות החברה ניהול יומנים ותיאום פגישות טיפול בתשלומים מול לקוחות, מעקב ובקרה עבודה עם מערכת פריוריטי וידע בהנהלת חשבונות בסיסית תפעול תהליכים משרדיים ושירותיים באופן שוטף
דרישות:
ניסיון באדמיניסטרציה ושירות לקוחות – חובה ידע בפריוריטי – חובה יכולת ארגון גבוהה, סדר ודיוק תקשורת מצוינת ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה עצמאית ובצוות יכולת עבודה בסביבת עבודה דינמית ומאתגרת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4247
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אחריות על תהליכים וממשקים במטה השירות הטכני בנייה של תהליכי העבודה החטיבתיים תוך אפיון יישומם במערכות המחשוביות אחריות על הדרכה, הטמעה ותחזוקה של תהליכי העבודה החטיבתיים איתור צווארי בקבוק תהליכיים, ניתוח ושיפור מדיניות ונהלי עבודה קיימים בחינה מתמדת של צורכי משתמשי הקצה ואפיון תהליכי / הדרכתי ניהול ממשקי עבודה פנים וחוץ-חטיבתיים
דרישות:
הכרות עם מערכות פנים ארגוניות - חובה שליטה מצוינת בתוכנות Office - חובה ניסיון עבודה בתחום השירות / טכני – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-458
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות בק אופיס לממשקים פנים ארגוניים טיפול בזיכויי לקוחות בהתאם למדיניות החברה עדכון והזנת נתונים למערכת תמיכה בפעילויות צוות גבייה
דרישות:
ניסיון בעבודה במוקדי שירות - יתרון משמעותי שליטה מלאה במערכת הבילי ו CRM - יתרון ידע באקסל – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-321
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
בואו לקחת חלק במוקד שירות וBACK OFFICE! לצוות שירות ובק אופיס דרושה נציגה אחראית, מסודרת ושרותית. התפקיד כולל מענה כתוב וטלפוני נותנים מענה לכניסה והצטרפות ליווי לתוכנית, החתמת חוזים ודיווח נוכחות שלהם במערכות המשרד. קורס ב 19/5! שעות פעילות ימים א'-ה' 7:30-16:30/8:00-17:00 שכר: 37+ בונוס של עד 3 שקלים לאחר חצי שנה 40 ש"ח לשעה! ללא בונוסים!
דרישות:
יסודיות , זריזות ודיוק תודעת שירות גבוהה מאוד מוסר עבודה גבוה יכולת התנסחות בעל פה ובכתב ברמה טובה יכולת תפעול מספר מערכות מחשב במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-295
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום גילוי האש דרוש/ה עובד/ת Back Office מענה לטלפונים, הקלדת פניות למערכת "פריוריטי" משרה מלאה ימים א-ה שעות 08:00-17:00 יתכן גמישות
דרישות:
הכרות עם מערת "פריוריטי"
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
186159
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בפתח תקווה דרוש/ה רפרנט/ית תפעול. *משרה מלאה- גמישה* התפקיד כולל : טיפול בהצעות ביטוח, חידושים,שינויים וביטולים. קשר שוטף עם לקוחות- מענה מקצועי, בירורים ועדכון סטטוסים. עבודה מול מערכות חברות הביטוח. הפקת דו"חות ומעקב אחר משימות לביצוע.
דרישות:
שירותיות,סדר וארגון. שליטה במערכות מחשב. ניסיון אדמניסטרטיבי קודם-יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למוקד דינמי, מעניין ומאתגר דרוש/ה נציג/ת מוקד סוכנים מתן מענה מקצועי לסוכני ביטוח העובדים עם החברה במגוון נושאים: שירות, גביה, טיפול במקרים מורכבים ועוד. עבודה מול ממשקים רבים פנים וחוץ ארגוני. השתתפות בכנס הסוכנים השנתי של החברה !
דרישות:
יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות זמינות לעבודה במשרה מלאה בימים א’ עד ה’ בשעות 8:00 עד 17:00 ניסיון במוקד שירות טלפוני- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00021
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות לקוחות למוקד של משרד החינוך הנותן מענה להורים ותלמידים במגוון נושאים. עבודה במשמרות בוקר הכשרה מלאה על חשבוננו! אפשרויות קידום! הגנת שכר ל3 חודשים הראשונים! מיקום: ראשון לציון סמוך לקניון הזהב
דרישות:
ניסיון במוקד שירות -יתרון שירותיות, יחסי אנוש טובים, סובלנות שליטה ביישומי מחשב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-86
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) דרוש/ה נציג/ה למחלקת קשרי לקוחות. מטח הינו חברה לתועלת הציבור הפועל לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות שילוב טכנולוגיה ופדגוגיה. מטח שואף להעניק לכל תלמיד הזדמנות ללמוד בסביבת למידה מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה עדכניות ועשירות בתוכן איכותי - סביבת למידה שתציב את התלמידים בחזית הידע ותכין אותם למאה ה-21 כאזרחים תורמים מבחינה יצרנית, ערכית וחברתית. התפקיד כולל: מתן מענה ללקוחות הארגון כחלק ממערך השירות של מט"ח – מענה למיילים, שיחות טלפון וצ'אט תמיכה במערך המכירות וההדרכות עבודה עם מערכת CRM ניתור התנהגות וזיהוי סיכונים עמידה ביעדי הצוות – יעדים חיצוניים (מכירות, שירות, שביעות רצון וכו') ופנימיים (בניית ידע, שיפור תהליכים וכו')
דרישות:
נסיון בשירות לקוחות - יתרון תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה יכולת עבודה בצוות עצמאות ויוזמה אישית, גישה פרואקטיבית יכולת לאתר/להבין/לפתור בעיות ולהבין את צרכי הלקוח אוריינטציה טכנית (crm – SALESFORCE) יתרון לבעלי/ות השכלה אקדמית עברית ואנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה, ערבית - יתרון היקף המשרה - 100% - במשרדנו ברמת אביב זמינות מידית לתחילת עבודה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1544
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
כללי : ה – Back office הינה חוליה חשובה במערך המכירות והשירות של החברה, התפקיד חיוני להבטחת התנהלות חלקה ויעילה של תהליך המכירה ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים שיקבעו על ידי הנהלת החברה לרבות קידום מכירות, ניהול ומעקב אחר הזמנות, הפקת דו"חות, תיאום אספקות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, תמיכה במנהלי תיקי לקוחות ומנהל צוות מכירות, מענה ללקוחות, סיוע בתהליך הגבייה. הגדרת תפקיד ותחומי פעילות ואחריות : · ניהול הזמנות – טיפול בהזמנות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת והעברתן לטיפול לוגיסטי, מעקב אחר סטטוס ההזמנות ועדכון הלקוחות וסוכני המכירות. · תיאום מול גורמים פנימיים בתוך החברה – עבודה מול מחלקת הלוגיסטיקה והמחסן, רכש וכספים על מנת להבטיח שההזמנות מתבצעות ומסופקות ללקוחות בזמן או עדכון הלקוח על חוסר או עיכוב באספקה. · תמיכה באנשי המכירות – הכנת הצעות מחיר ומידע משלים ( חומר שיווקי / מפרטים טכניים / אישורים והסמכות ) ושליחה ללקוח, תיאום פגישות. · מענה ללקוחות – טיפול בשאלות ובקשות של לקוחות החברה ומענה תפעולי ומכירתי. · קידום מכירות טלפוני – יצירת קשר עם לקוחות החברה ( קיימים ופוטנציאליים ) באמצעות שיחת טלפון במטרה לעודד ולהגדיל רכישת מוצרים מסל המוצרים בחברה. · שימור לקוחות קיימים – שיחות יזומות ללקוחות פעילים לצורך זיהוי צרכי הלקוח ומתן פתרונות בזמן אמת ( Pro Active ). · השלמת עסקאות והזדמנויות מכירה – סיוע לסוכן השטח בסגירת המכירה מול הלקוח תוך מעקב יומי (Follow up) אחר הצעות מחיר פתוחות והזדמנויות שונות. · סיוע בתהליך הגבייה מלקוחות – בדיקה יזומה של מצב חשבון הלקוח תוך שיתוף פעולה עם מחלקת הכספים, יצירת קשר עם הלקוח להסדרת התשלום במקרה של חוב פתוח / פיגור או בכל נושא כספי אחר ולוודא את קבלת התשלום. · תיאום פגישות וסיוע בהכנת ביקורי לקוחות בחברה.
דרישות:
· ניסיון קודם והיכרות עם תהליכי מכירה, ניהול הזמנות ושירות לקוחות - חובה ! · ניהול משימות ודיוק בפרטים ושמירה על תיעוד שיטתי במערכת – יתרון · היכרות עם מערכת Priority ו – Excel – יתרון · אנגלית ברמה טובה. · רמת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות – חובה · יכולת עבודה בסביבה דינמית עם מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ויעדים – חובה · יחסי אנוש טובים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|