תיאור תפקיד:
למוקד הנותן שירות במגוון תחומים עבור משרד החינוך דרוש/ה נציג/ת שירות שירות לקוחות בלבד ללא מכירות! הכשרה מלאה על חשבוננו אפשרויות קידום סביבה צעירה! העבודה הנה בימים א'-ה'
דרישות:
ניסיון קודם מעולמות השירות- חובה סובלנות, שירותיות והגדלת ראש זמינות מידית! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-166
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Comtec מבית Malam Team מחפשת לצרף לצוות שלה רכז/ת תמיכה ללקוחות עסקיים למשרה ראשונית בתחום הביטוח **התפקיד כולל** קבלת פניות מלקוחות עסקיים , טיפול בתקלות ,הדרכות למשתמשי המערכת,עבודה מול הצוותים השונים בחברה,תקשורת שותפת אל מול הלקוחות בירורים, ופיתוחים שונים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה/בעולמות השירות-יתרון -ניסיון בתחום הביטוח אלמנטרי-יתרון משמעותי - ניסיון עבודה עם כלי אופיס 365 בדגש על עבודה עםExcel ו-Outlook - הכרות עם מערכות ניהול פניות/CRM-יתרון - רקע טכני בתחום השירותים העסקיים המשרה הינה משרה מלאה בפתח תקווה בימי א-ה 8:00-17:00 הצטרפו אלינו לעבודה דינמית ומאתגרת בחברה משפחתית ותהיו חלק מסביבה עבודה תומכת ומקצועית!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- בנייה ותכנון סידור עבודה לקבלנים
- מתן מענה לממשקים בנושא לקוחות מושבתים וחריגים
- הפעלות בניין ולקוחות עסקיים בשיתוף טכנאי בשטח
- ניהול הקצאות במערכת שיבוץ טכנאים
דרישות:
- ניסיון לפחות של שנה בשרות לקוחות
- יכולת קבלת החלטות וניהול מספר משימות במקביל
- הכרת מערכת אתגר- יתרון
- עבודת ממשקים ויחסי אנוש מצוינים
- נכונות לעבודה מאומצת
- יכולת לימוד גבוהה ועבודת צוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
כללי : ה – Back office הינה חוליה חשובה במערך המכירות והשירות של החברה, התפקיד חיוני להבטחת התנהלות חלקה ויעילה של תהליך המכירה ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים שיקבעו על ידי הנהלת החברה לרבות קידום מכירות, ניהול ומעקב אחר הזמנות, הפקת דו"חות, תיאום אספקות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, תמיכה במנהלי תיקי לקוחות ומנהל צוות מכירות, מענה ללקוחות, סיוע בתהליך הגבייה. הגדרת תפקיד ותחומי פעילות ואחריות : · ניהול הזמנות – טיפול בהזמנות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת והעברתן לטיפול לוגיסטי, מעקב אחר סטטוס ההזמנות ועדכון הלקוחות וסוכני המכירות. · תיאום מול גורמים פנימיים בתוך החברה – עבודה מול מחלקת הלוגיסטיקה והמחסן, רכש וכספים על מנת להבטיח שההזמנות מתבצעות ומסופקות ללקוחות בזמן או עדכון הלקוח על חוסר או עיכוב באספקה. · תמיכה באנשי המכירות – הכנת הצעות מחיר ומידע משלים ( חומר שיווקי / מפרטים טכניים / אישורים והסמכות ) ושליחה ללקוח, תיאום פגישות. · מענה ללקוחות – טיפול בשאלות ובקשות של לקוחות החברה ומענה תפעולי ומכירתי. · קידום מכירות טלפוני – יצירת קשר עם לקוחות החברה ( קיימים ופוטנציאליים ) באמצעות שיחת טלפון במטרה לעודד ולהגדיל רכישת מוצרים מסל המוצרים בחברה. · שימור לקוחות קיימים – שיחות יזומות ללקוחות פעילים לצורך זיהוי צרכי הלקוח ומתן פתרונות בזמן אמת ( Pro Active ). · השלמת עסקאות והזדמנויות מכירה – סיוע לסוכן השטח בסגירת המכירה מול הלקוח תוך מעקב יומי (Follow up) אחר הצעות מחיר פתוחות והזדמנויות שונות. · סיוע בתהליך הגבייה מלקוחות – בדיקה יזומה של מצב חשבון הלקוח תוך שיתוף פעולה עם מחלקת הכספים, יצירת קשר עם הלקוח להסדרת התשלום במקרה של חוב פתוח / פיגור או בכל נושא כספי אחר ולוודא את קבלת התשלום. · תיאום פגישות וסיוע בהכנת ביקורי לקוחות בחברה.
דרישות:
· ניסיון קודם והיכרות עם תהליכי מכירה, ניהול הזמנות ושירות לקוחות - חובה ! · ניהול משימות ודיוק בפרטים ושמירה על תיעוד שיטתי במערכת – יתרון · היכרות עם מערכת Priority ו – Excel – יתרון · אנגלית ברמה טובה. · רמת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות – חובה · יכולת עבודה בסביבה דינמית עם מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ויעדים – חובה · יחסי אנוש טובים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות רכב משפחתית ביהוד דרוש/ה מתאם/ת שירות! משרת הורה! במסגרת התפקיד:- תיאומים בין גורמים,
- קבלת קהל,
- מענה לשיחות נכנסות למרכז השירות,
- פתיחת כרטיסי עבודה,
- עבודה על תוכנות ממוחשבות.
תנאים:- א'-ה' 7:30-16:30 ימי ג' עד 14:30!
- שישי לסירוגין עד 12:30.
- שכר יקבע בהתאם לניסיון.
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות- חובה!
- שליטה בישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49233
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מתאם/ת מוקד סוף יום במחלקת הפצה. תיאור תפקיד: אחראי/ת לניהול ומתן שירותי משרד כלליים לגורמים הרלוונטיים במחלקת הפצה ושירות הפעילות כוללת בעיקר: הפקת דוחות ועבודה שוטפת בתוכנות ה- OFFICE הנפקת שטרי מטען. גבייה- ספירת כסף המתקבל מנהגים, קבלת צ'קים, קבלת תשלום מלקוחות שבאים לאסוף סחורה. עבודה מול לקוחות/נהגים/נציגי מכירות. אחריות סגירת קווי חלוקה- קבלת תעודות חתומות מהנהגים בסוף יום, בקרה על התעודות המתקבלות וסגירת התעודות במערכת. מתן מענה לנהגים ולסוכנים שבשטח בזמן אמת הכולל פתרון בעיות דחופות. ביצוע דוחות מעקב (אי אספקות, חריגות, הזמנות). ביצוע תאומים לרשתות השיווק השונות .
דרישות:
בגרות מלאה-חובה שליטה בסיסית בכל תוכנות ה- OFFICE - חובה מוסר עבודה גבוה, מוטיבציה ותודעת שירות גבוהה. אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה בתנאי לחץ ניידות: המועמד/ת חייב/ת להיות בעל/ת רכב - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
181458
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום היבוא והפצת כימיקלים דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות. ניהול כל ממשק העבודה מול הלקוחות ביחידה, אחריות לשביעות רצון לקוחות, קשר עם צוות תפעול ומכירות - בתוך היחידה העסקית, ניהול ההפצה המקומית ופיקוח על הביצועים,
דרישות:
מה תעשה/י בתפקיד? 1. הנפקת הצעות מחיר והזמנות מכירה 2. ניהול העניינים השוטפים הקשורים לשירות לקוחות. 3. מעקב אחר פריטים פתוחים. 4. תיעוד של כל ההיבטים הקשורים ללקוח ב- salesforce. 5. תמיכה בהיבטים הקשורים לBack Office דרישות:ניסיון של 4 - 3 שנים בתפקידי שירות לקוחות ניסיון בניהול אחרים - יתרון אנגלית ברמה גבוהה ניסיון עם Oracle ERP - יתרון ידע מוחלט ב-Microsoft365 נכונות לעבודה במשרה מלאה במשרד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3048
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) דרוש/ה נציג/ת פיתוח מכירות מטח הינו חברה לתועלת הציבור הפועל לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות שילוב טכנולוגיה ופדגוגיה. מטח שואף להעניק לכל תלמיד הזדמנות ללמוד בסביבת למידה מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה עדכניות ועשירות בתוכן איכותי – סביבת למידה שתציב את התלמידים בחזית הידע ותכין אותם למאה ה-21 כאזרחים תורמים מבחינה יצרנית, ערכית וחברתית. התפקיד כולל יצירת לידים להגדלת הזדמנויות המכירה הנציג יכיר את מוצרי מטח שהוא אחראי למכור ויבצע שיחות עם רכזי מקצוע ומורים באופן יומיומי להצגתם במטרה לייצר הזדמנויות באמצעות קביעת פגישות למת"חים ולמדריכים. תיאור התפקיד: קביעת פגישות עבור מכירות + מדריכים פדגוגיים לטובת חשיפות של מוצרים חדשים תמיכה במסעות לקוח שיווקיים הכנה ושליחה של הצעות מחיר ניהול מערך ההזדמנויות טיוב מידע
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות ויצירת לידים - חובה יכולת בין אישית גבוהה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים יכולת עבודה תחת לחץ כושר ביטוי גבוה וייצוגיות (בעל פה ובכתב) יכולת ניהול מו"מ עברית/ערבית יכולת דיבור וכתיבה ברמת שפת אם **משרה חלקית מתוך משרדי הארגון ברמת אביב
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1489
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
נציגי שירות במוקד טלפוני בתאגיד המים עבודה במשמרות ימים א-ה, ימי שישי לסירוגין. שעות המשמרות: משמרת בוקר – 07:30-16:00, אין גמישות כי פותחים את המוקד משמרת ערב – פעם בשבוע 08:45-18:00, ופעם בשבוע 08:45-19:00 – חובה 2 משמרות ערב ימי שישי לסירוגין – 07:30-12:30 שכר 36 לשעה, תנאים סוציאליים והחזרי נסיעות לפי החוק. בונוסים של עד 1500 כל שלושה חודשים בכפוף ליעדים. אפשרויות קידום – בק אופיס / שירות פרונטלי / תפקידים ניהוליים בהמשך
דרישות:
זמינות מידית ניסיון בתחום שירות לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00251
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
- קליטת טפסי ההצעה לביטוח והקמתם במערכת - ניהול חוסרים מול גורמים פנים ארגוניים - טיפול משלב קליטת ההצעה ועד הפקת הפוליסה
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד שירות/תפעול - נכונות למשרה זמנית, חצי שנה * הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
50066996
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת המטבח הדיגיטלי השייכת לקבוצת בולטהאופ ישראל דרוש.ה אחראי.ת Back Office, אחריות על אספקות - טיוב וסנכרון עם מספר גורמים פתרון בעיות ושמירה על רמת שביעות רצון גבוהה של הלקוחות בקרה ופיקוח על חברת השירות וסגירת מעגל מול הלקוחות גבייה, תיאום, הפצה ומעקב אחר הזמנות עבודת צוות וראייה מערכתית של יחידות שונות ומצבים משתנים עבודה מול מגוון ספקים וממשקים שונים קשר ישיר מול לקוחות קצה וחנויות תמיכה בצוות המכירות אדמיניסטרציה וניהול משרד
דרישות:
יחסי אנוש מעולים יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה, לצד ראש גדול ועבודה עצמאית תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה עצמאית ותחת תנאי לחץ כישורים בינאישיים מצוינים, הובלה והנעה מטריציונית של ממשקי עבודה ניסיון תעסוקתי רלוונטי בעולמות של שירות/לוגיסטיקה/אדמיניסטרציה ניסיון בעבודה עם מערכת SAP BUSINESS 1 ניסיון בעבודה עם מערכות CRM ידע בוורד ואקסל עברית - שפת אם. כולל יכולת התבטאות רהוטה בעל-פה ובכתב. אנגלית - ברמה טובה משרה מלאה באזור ת"א (נמל תל אביב)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול. במסגרת התפקיד: * ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה * שיוך הכספים עפ"י מיסוי קופות הגמל, ניהול תהליכי ניוד הכספים, טיפול במשיכות כספים * התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק, לרגולציה ולתקנות המיסוי דריסת רגל ראשונה בעולם הפיננסי עם אפשרויות קידום בחברה. משרה מלאה
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון * סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה * יכולת עבודה בריבוי משימות ויעדים * שליטה גבוהה בתוכנות אופיס * יכולת עמידה בתנאי עומס ולוחות זמנים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3990
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
Are you seeking a challenging and exciting new opportunity? Priority Hospitality, a leading technology company revolutionizing the hospitality industry, is looking for passionate individuals to join our growing Customer Support team.
Join Us: • Be part of a thriving tech company: Work in a stable and successful environment. • Comprehensive training: No prior experience required. We'll equip you with the skills you need to succeed in the tech industry. • A supportive and rewarding culture: Enjoy working with a professional team, team-building activities, and attractive benefits. Job Description: • Provide exceptional customer support: Offer professional, efficient, and friendly assistance to our clients regarding technical issues related to our products. • Management of new clients: from post-sales to training to go-live, engaging with internal and external interfaces, including time management, and monitoring skills. • Troubleshoot effectively: Independently identify, analyze, and resolve system issues or follow established guidelines. • Empower customers: Train new and existing customers on how to use our products. • Document interactions: Accurately record all customer inquiries in our CRM system. • Drive continuous improvement: Participate in projects aimed at enhancing our services and processes.
דרישות:
• Work schedule: Sunday-Thursday, 8:30 AM - 5:30 PM. One Friday per month, 8:00 AM - 1:00 PM, working remotely. • Excellent communication skills: Strong verbal and written communication skills in both Hebrew and English. • Patience and empathy: Ability to listen attentively to customers and understand their needs. • Quick learner: Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge. • Analytical thinker: Ability to analyze problems and find creative solutions. • Team player: Ability to collaborate effectively in a dynamic environment. • Nice to have: hospitality industry experience.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-229
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ומובילה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה , דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות (Key Account) לטיפול במגוון משימות מסחריות ואסטרטגיות. במסגרת התפקיד:
ליווי הלקוח בתהליך ההזמנה מ-א' ועד ת': טיפול בהזמנות קיימות וחדשות, סיוע בפיתוח מוצרים חדשים ומתן פתרונות מותאמים. ניהול תקשורת שוטפת מול גורמי החברה לצורך מענה מיטבי ללקוחות. מעורבות בתהליכים מסחריים וניהול מערכות יחסים אסטרטגיות. היקף משרה: א'-ה' 8:00-17:00 מיקום : ראש העין שכר מתגמל תנאים טובים
דרישות:
נסיון קודם בתפקיד אחראי/ת קשרי לקוחות של 3 שנים לפחות. יידע ביישומי אופיס בדגש על excel יכולת ניהול משימות במקביל ועבודה עצמאית. יכולת עבודה בצוות ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· ביצוע חיתום על פוליסות בתחום ביטוח חובה · מענה טלפוני – אחריות למענה שיחות נכנסות בצוות · עבודה ומתן תשובות מקצועיות לסניפים/סוכנים וחברות ביטוח תוך שמירה על רמת מקצועיות מיטבית והקפדה על הנחיות חיתום החברה · עמידה ביעדים מקצועיים שבועיים/חודשיים
דרישות:
· תודעת שירות ומוטיבציה גבוהה, הגדלת ראש, אמינות, מסירות · יחסי אנוש מצויינים · יכולת עבודה בצוות ונכונות להשקיע · יכולת ניהול משימות רבות בו זמנית · בעלת יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב · שליטה באופיס – יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-12
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|