תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ ,אחריות לעמידה ביעדי זמינות ,אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת ,מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים ,קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים היקף ושעות עבודה: משרה מלאה: א-ה משמרות 7:00-16:00 / 10:00-19:00 ימי שישי לסרוגין 07:00-13:00 יתכנו כוננות תורנות ערב בין השעות 19 עד 21 (זמינות טלפונית ) שכר: שעתי 45 ₪ לשעה , כוננות 60 שח לשעה +תמריץ חודשי 700-1000 ₪ על עמידה ביעדים נסיעות – הגעה עצמאית – עד 500 שח החזר נסיעות
דרישות:
ניסיון כאחראי/ת משמרת/ בכיר/ה במוקד טלפוני - חובה שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי יכולת התנהלות במצבי לחץ ואל מול ריבוי משימות ראייה מערכתית אסרטיביות ויכולת הנעת ממשקים יוזמה ואחריות אישית גבוהה תודעת שירות גבוהה מיידי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|