תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש.ה נציג.ת Help Desk לתפקיד משמעותי ומאתגר באגף התקשוב.
מדובר בהזדמנות מצוינת להשתלב בסביבת עבודה טכנולוגית מתקדמת, יציבה ובעלת שליחות ציבורית.
תיאור התפקיד:
- מתן תמיכה טלפונית לעובדי המשרד בארץ ובנציגויות ברחבי העולם
- פתרון תקלות תוכנה, חומרה ומערכות פנים ארגוניות
- עבודה עם מערכות שליטה, בקרה וניהול קריאות
- הדרכות אישיות לעובדים במערכות שונות
- עבודה כחלק מצוות מקצועי ומסור
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית / Help Desk - חובה
השכלה רלוונטית באחד מהמסלולים הבאים:
- תואר ראשון במדעי המחשב/ הנדסת מחשבים
- או תואר ראשון אחר בתוספת קורסים מקצועיים בתחום מערכות מידע בהיקף של לפחות 150 שעות
- או הנדסאי מחשבים/ טכנולוגיה
- או בוגרי קורסים מקצועיים בהיקף של 200 שעות ומעלה בתחום התמיכה או המחשוב
- או בוגרי יחידות טכנולוגיות מצה"ל/ רא"ם בתפקידים טכנולוגיים- יתרון משמעותי
יכולת למידה מהירה וראש טכנולוגי
נכונות לעבור תחקיר ביטחוני לסיווג "סודי ביותר"
מה אנחנו מציעים:
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ותומכת באגף טכנולוגי מוביל
- היברידיות של יום עבודה מהבית לאחר 3 חודשים ראשונים בתפקיד
- יציבות תעסוקתית גבוהה
- הזדמנות להיות חלק ממערך טכנולוגי המשפיע על עשייה ציבורית חשובה ועבודה במשרד ממשלתי
*העסקה דרך אוקטאלי אינטגרציה