תיאור תפקיד:
שירות זה העניין שלך? אנחנו מחפשים אותך!לעבודה בסביבה צעירה, מקצועית ומשפחתית. מטרת התפקיד: למקסם את חווית השירות של הלקוח למענה מהיר ואיכותי, תוך יצירת נאמנות לקוח ורכישת רכבים חוזרת. תחומי אחריות: טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת: מענה טלפוני ללקוחות החברה. מענה דיגיטלי (צא’ט,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות). עבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו’. משרה מלאה ימים א-ה שעות: 07:45 עד 16:30 (נכונות לשעות נוספות) שישי אחד לחודש. תמריץ חודשי וביטוח בריאות
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - יתרון מיומנויות מחשב, אופיס - חובה ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון הכרות עם תחום הרכב- יתרון עבודה על מערכת CRM - יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4231
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|