תיאור תפקיד:
אחריות על התנהלות תקינה ואפקטיבית של המשמרת. * אחריות על רמת שירות גבוהה, זמינות נציגים, אורכי שיחה וניהול פניות. * האזנות לנציגים והכוונתם. * ניהול אפקטיביות ותיעדוף הפניות עפ"י דחיפות וזמני המתנה. * מענה לשאלות, סיוע בתפעול המערכות, בירורים למול המחלקות השונות בחברה ומתן אישורים חריגים. * טיפול בשיחות מנהל לשביעות הלקוח ותוך כדי הבנה מלאה והסבר מלא ללקוח. * מתן יעדים שבועיים וניהול שוטף של היום (הפסקות, שינוי משימות, ניוד ועוד).
דרישות:
ניסיון בניהול משמרות במוקד שירות - יתרון. * ניסיון בהדרכת נציגים ונהלי עבודה. - יתרון * ניסיון בתפעול מספר מערכות שירות. יתרון ימים א-ה 8-16 עם נכונות לשעות נספות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00303
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|