תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת מנהל/ת קשרי לקוחות לעבודה בצוות Customer Success. מהות התפקיד: נקודת המגע המרכזית ללקוחות לאורך מחזור חייהם. קידום שימוש ומעורבות בפלטפורמה. תמיכה בחידושי מנוי והרחבות יחד עם צוות המכירות. ייעוץ לשיטות עבודה מיטביות ומתן ערך מקסימלי ללקוח. שיתוף פעולה עם צוותי מוצר, שיווק ותפעול לקידום קול הלקוח. הדרכות, תיעוד ומשאבים להצלחת הלקוח.
דרישות:
4+ שנות ניסיון ב קשרי לקוחות/ מתן שירות רקע בחשבונאות ו/או כספים – חובה. ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות, שימור והטמעה. תקשורת מצוינת, פרואקטיביות ויכולת ניתוח נתונים (Excel). היכרות עם מערכות CRM ניסיון בסטארטאפ פיננסי – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4496
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|