תיאור תפקיד:
הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
• אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
• תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
• שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
• ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
• תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
• תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
• אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
• תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
• שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
• ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
• תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
• תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
דרישות:
• תומך\ת טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של שנתיים שלוש שנים
• ניסיון בארגונים גדולים- חובה
• אסמכה כ – MCITP – יתרון
• תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות
• יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות .
• יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב.
• אנגלית רמה גבוהה