תיאור תפקיד:
למוקד התמיכה של אגף טכנולוגיות מידע דרוש/ה תומך/ת תומך טכני Tier 1 ברחובות מוקד המטפל בכ-30 קריאות ביום בעברית ובאנגלית, ומהווה שלב ראשון בפתרון תקלות של כלל הקמפוס. במסגרת התפקיד תינתן תמיכה טלפונית ופרונטלית במידת הצורך (עמדת קבלת קהל), כולל טיפול בתקלות תוכנה, מערכות הפעלה, ציוד קצה ותקשורת. משרה מלאה במשמרות: 8:00, 9:00, 10:00 (9 שעות)
דרישות:
דרישות:לפחות 6 חודשי ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית או שירות טכני צבאי תעודת בוגר קורס מקצועי בתחום המחשוב (או ניסיון צבאי רלוונטי) שליטה גבוהה בעברית ואנגלית בדיבור ניסיון בתמיכה ב-Windows, Outlook, CRM, Office היכרות עם דרייברים, כרטיסי מסך (כולל בדיקת גרסאות), איתור תקלות במסכים מרצדים ניסיון בבדיקת תקשורת (ping), בפקודות CMD ופתרון תקלות חיבור למדפסות הבנה בסיסית בחומרה, דרייברים וציוד קצה יתרון: היכרות עם Linux ו-Mac ניסיון נוסף בתחום התקשורת וחומרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
11621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל. מה תעשה/י? - מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
- פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
- הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
- עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול
דרישות:
- אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות
רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת? שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה. תפקיד המשלב אתגר רב וענין. העבודה מתבצעת במשמרות. הכשרה מקצועית על חשבון החברה. רקע טכני - יתרון.
דרישות:
רקע טכני - יתרון. אוריינטציה שירותית. זמינות למשרת משמרות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת בחינות ממוחשבות בפתח תקווה דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים להצטרף לצוות הטכנאים לעבודה משרדתי ושטח. תחזוקה שוטפת של ציוד מחשוב, התקנה מחשבים, מתן תמיכה טכנית בחברה, יציאה לאתרים ברחבי הארץ והקמת כיתות בחינה ממוחשבות ותפעולן היקף משרה: משרה מלאה שעות עבודה: א-ה שכר :50 ₪ לשעה
דרישות:
• ידע בתחום התקשורת LAN/WAN - יתרון • ידע בסיסי במחשבים, חומרה ותוכנה • זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות • עמידה במצבי לחץ ויכולת לתת מענה הולם למספר מקרים במקביל • יכולת למידה עצמית ורצון להתפתח • רישיון נהיגה חובה • יכולת עבודה עצמאית ובצוות • סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1219
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לתלונות או בירורים בנוגע לכל תחומי פעילות הקבוצה (השכרה, מכירה, ליסינג).
דרישות:
וורבליות, שירותיות ברמה גבוהה, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, יכולת תעדוף משימות וביצוע מעקב ובקרה, שליטה במערכות אופיס, אנגלית ברמת הבנה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00153
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת מחשוב מובילה בחולון דרושים/ות נציגי/ות תמיכה טכנית מוקד אשר נותן תמיכה טכנית לכל אותם בעלי הרשאות על כ-60 מערכות טכניות של משרד ממשלתי הטכניקה העיקרית הינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של לקוח הקצה ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה. משרה מלאה, קיימת אופציה למשרת סטודנט/ית / הורה! נדרש לעבור קורס! תנאים טובים למתאימים/ות!!!
דרישות:
ניסיון מעולם השירות - יתרון ידע בסיסי במחשבים מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
228654
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|