תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת Help Desk לחברה מובילה ברעננה.
תיאור משרה: מתן תמיכה טכנית שוטפת לכ־1,000 משתמשים במערכות מחשוב וציוד קצה.טיפול בתקלות חומרה במחשבים ניידים: איתור תקלה, החלפים, תיקון ושדרוגים. ניהול מלאי ציוד מחשוב וניהול מחסן הציוד: קבלת ציוד חדש, תיעוד ובקרת מלאי והכנת עמדות ציוד לעובדים חדשים.עבודה שוטפת עם מערכת ניהול קריאות ותיעוד פעולות בהתאם לנהלים.יציאה לאתרי החברה לפי צורך לתמיכה בעובדי חוץ.מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של המשתמשים.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכת Help desk בארגון גדול - חובה. היכרות עם Active directory,סביבת Office365 ותשתיות Microsoft נוספות.ידע מעמיק בחומרת מחשבים, בדגש על מחשבים ניידים (אבחון ותיקון תקלות).ניסיון בעבודה עם מערכת ניהול קריאות ועם מערכת Priority. תעודות הסמכה רלוונטיות בתחום המחשוב – יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34759
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|