תיאור תפקיד:
דרוש /ה מומחה /ית Help desk לחברה גדולה בתחום התקשורת באיזור המרכז משרה היברידית תנאים טובים תמיכה טכנית בסביבת macOS ו Windows ניהול משתמשים והרשאות ב Google Workspace ו Okta עבודה עם Jira תמיכה באפליקציות וציוד קצה פתרון תקלות רשת בסיסיות בציוד Cisco Meraki תמיכה בחדרי ישיבות (Zoom / Meet / Teams) השתתפות בפרויקטי IT, פרוביז'נינג וניהול מלאי
דרישות:
3+ שנות ניסיון ב Help desk, ניסיון משמעותי עם macOS, עבודה עם Google Workspace/Okta, ידע בסיסי ברשתות (DNS/DHCP/VPN), שירותיות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|