תיאור תפקיד:
הגדרת התפקיד : הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
· אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
· תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
· שילב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
· ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
· תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
· תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
· אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.הגדרת התפקיד : ·
הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
· אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
· תמיכה טלפונית ב-Office / Win10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
· שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
· ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
· תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
· תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
· אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.
דרישות:
דרישות התפקיד :
·תומך טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של מעל שלוש שנים
· ניסיון בארגונים גדולים- חובה
· אסמכה כ – MCITP – יתרון
· תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות
· יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות .
· יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב.
· אנגלית רמה גבוהה