תיאור תפקיד:
תפקיד: איש.ת צוות תמיכה אירגון: אירגון גדול (אלפי משתמשים) מיקום: הרצליה היקף: מלאה א'-ה' 8-16 פעם בשבוע משמרת עד 20:00, פעם בחודש ו' 8-13 משימות/תחומי אחריות: תמיכה טלפונית באלפי משתמשים, טיפול בתקלות מורכבות ומאתגרות ! תמיכה באפליקציות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט תמיכה טכנית ותשתיתית – מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו'
דרישות:
ניסיון HELP DESK / תמיכה אפליקטיבית – שנתיים לפחות – חובה ניסיון מוכח באיתור ופתרון תקלות מורכבות במערכות מחשוב וציוד טכנולוגי. שליטה ב- Office, מערכות מתקדמות, Active Directory עברית ברמה גבוהה – חובה אנגלית ברמה גבוהה ומקצועית – חובה הגשת מועמדות: יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]**יש לציין קוד משרה 'ריינה'(637829)** (רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Jריינה(637829)
אזור:
שרון - הרצליה ורמת השרון
|