תיאור תפקיד:
תומך/ת טכני Help Desk עבור חברה באזור השפלה תפקיד הכולל: מענה טלפוני ותמיכה טכנית פנים ארגונית לעובדי החברה, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה במחשבים נייחים / ניידים, מכשירי סלולאר וטאלבטים, טיפול בתקלות אפליקטיביות ומתן תמיכה במערכות CRM, ERP - Tafnit, מערכות BI ועוד.
דרישות:
- שנה ניסיון כ-Help Desk - ניסיון מקצועי בתחומי התשתיות - ניסיון ב-Active Directory כולל הקמות, עזיבות, הקמת קבוצות וניהול משתמשים בארגון - ניסיון בפירוק והרכבת מחשבים ניידים ונייחים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
148880
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|