תיאור תפקיד:
לתמיכה אדמיניסטרטיבית וניהולית שוטפת עבור מנהלים בכירים. במסגרת התפקיד נכללים ניהול ותיאום של יומנים מורכבים ומרובי ממשקים, הפקת דוחות ובקרה שוטפת, טיפול ברכש וחשבוניות, עבודה יומיומית עם Excel וכלי Office, ניהול קשרי עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים ומתן מענה זמין וגמיש לאורך שעות היום. משרה מלאה- 9 שעות עבודה, ממשרדי החברה, א-ה. ישיבה במשרדי החברה, ללא היברידיות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים מורכבים- חובה! שליטה גבוהה ב-Excel ובמערכת Office יכולת עבודה עצמאית והובלת משימות מקצה לקצה יחסי אנוש מצוינים, חוסן מנטלי ואסרטיביות במידה הנכונה יכולת תעדוף ודיוק בסביבה מרובת משימות יש צורך במתן מענה מעבר לשעות העבודה- חובה! נכונות להגעה למשרדי החברה 5 ימים בשבוע- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|