תיאור תפקיד:
ארגון ממשלתי באזור ירושלים מגייס מנהל/ת מוקד התפקיד כולל: עבודה עם מוקד שירות טלפוני ודיגיטלי במיקור חוץ עבור מערך דיגיטלי רחב, ניהול מוקד תמיכה טכנית קו ראשון לפלטפורמות דיגיטליות, ליווי משתמשים בתהליכים מקוונים, תיאום בין דרגי תמיכה, וביצוע בקרה מקצועית מול אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ועוד.
דרישות:
- 4 שנות ניסיון בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים - ניסיון בניהול ספקים חיצוניים מרובי אתרים ותיאום סטנדרטים - ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל כולל הדרכה, הטמעה ועבודה עם CRM / BI - ניסיון בניהול וניתוח יעדי ביצוע, בניית בקרות איכות ו-KPIs / NPS - ניסיון בזיהוי צרכים, תקלות חוזרות והפקת דוחות לשיפור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
151639
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|