תיאור תפקיד:
דרוש.ה HELP DESK מתחיל.ה לארגון רפואי בגבעתיים!בתפקיד:
- ריכוז פניות.
- מתן שירות ותמיכה טכנית (רמה TIER1 ו- TIER2) לעובדי הארגון.
עבודה במשמרות 24/7 *משמרות לילה וסופ"שים עושים מהבית!* למה כדאי לכם?- תקבלו הכשרה וכלים מקצועיים על ידי קורס.
- הרבה אופציות קידום משמעותיות בתוך הארגון.
- הזדמנות אמיתית לגדול, להתפתח ולהתקדם בתחום ה- IT.
- בונוסים ותנאים מצוינים.
- עבודה בצוות איכותי ומקצועי.
דרישות:
- אוריינטציה טכנולוגית.
- ידע בתקלות OFFICE פשוטות.
- שירותיות.
- רצון ללמוד ולהתפתח.
- מוכוונות לגדול אל תוך עולם ה- IT ותשוקה לתחום התמיכה הטכנית!
- ידע ב- AD וב- SHAREPOINT *יתרון*
- היכרות עם עולם ה-IT (קורס או ניסיון קודם כולל נסיון צבאי וכו') *יתרון*
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
234376
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|