תיאור תפקיד:
- קבלת פני הלקוחות אירוח המבקרים ויצירת חווית לקוח חיובית באולם התצוגה.
- מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה לרבות קיום כיבוד, ייצוגיות הטרקלין, מכונת קפה.
- תיאום נסיעות התרשמות ומסירות רכבים, שיבוץ לו"ז ובקרה,;ניהול לוח זמנים לנציגי מכירות, נסיעות ומסירות
- עבודה מול ספקים – הזמנת ציוד, כיבוד, תיאום מוביליות וכדומה.
- ניהול קופה קטנה הפקדות שוטפות , שימוש שוטף במערכת Cash-Pay ותיעוד עסקאות
דרישות:
- 12 שנות לימוד - חובה. יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
- ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
- שליטה ביישומי האופיס.
- היכרות עם מערכת תפנית, מיקרוסופט דינמיקס – יתרון.
- אנגלית ברמה טובה, יכולת לנהל שיחה עם לקוחות – יתרון.
- עבודה בימי א'-ו'. יום חופשי באמצע שבוע!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2898
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|