תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית מקצועי/ת, שירותי/ת ובעל/ת מוטיבציה גבוהה להצטרף לצוות גלובלי איכותי העוסק בתמיכה בארגון גדול ומוביל! מה התפקיד כולל? תמיכה טכנית ברמת Tier 1 למשתמשים בארץ ובחו"ל הקמת משתמשים, ניהול קבוצות ומתן הרשאות עבודה עם Active Directory ו-Exchange (ניהול תיבות דואר) מעקב אחר תהליכי קליטה וניוד עובדים הפקת דוחות וכתיבת סקריפטים בסיסיים עבודה כחלק מצוות מקצועי ומגובש (7 אנשים בצוות)
דרישות:
ניסיון רלוונטי של כשנתיים בתמיכת Help Desk – חובה ניסיון בעבודה עם AD ו-Exchange – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד – כתיבה ודיבור ניסיון קודם מארגון ולא רק מצבא – יתרון משמעותי נכונות מלאה לעבודה במשמרות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
14651
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|