תיאור תפקיד:
- שליחת מכתבי ביטול פוליסות. - דוחות בקרה רבעוניים של חובה ודירות. - עזרה לחתמים בהזנת נתונים במערכת לפי הצורך. - עדכון סוכנים בנתונים / מבצעים לפי דרישה של המנהל - תגבור מזכירת המחוז לפי הצורך בשליחת נתונים לסוכנים ובמענה לשיחות. - עזרה אדמיניסטרטיבית וחיתומית במחוז לפי דרישה.
דרישות:
• שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה. • יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, סדר וארגון, יכולת גבוהה של דיוק בפרטים, תודעת שירות גבוהה. • יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם סביבה מרובת משימות. • יחסי אנוש טובים חריצות ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|