תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית קטנה, יציבה ומסודרת בפתח תקווה דרוש/ה אשת/איש רכש ולוגיסטיקה לתפקיד אופרטיבי ולא ניהולי. סביבת עבודה נעימה, יציבות ותנאים טובים למתאימ/ה. תיאור התפקיד: • ביצוע הזמנות רכש • ניהול ספקים ומעקב אחר הזמנות • פיקוח על תהליכי יבוא – עבודה מול משלחים, עמילי מכס ורשויות • פיקוח על תהליכי יצוא – עבודה מול משלחים והנפקת חשבוניות יצוא • ניהול משרד שוטף משרה חלקית, 7 שעות. שכר: 8000 ש"ח המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות:
דרישות חובה: • ניסיון מעשי של לפחות 3 שנים ברכש ולוגיסטיקה • שליטה בתוכנת פריוריטי (או ZOOM של פריוריטי) • אנגלית ברמה טובה – כולל תכתובות מיילים • שליטה טובה בתוכנות Office ו־Outlook יתרון: • לימודי רכש • ניסיון בטיפול במשלוחי יבוא ויצוא
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
534179
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|