תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שכר. במסגרת התפקיד: ניהול מערך השכר והנוכחות בחברה, הובלת תהליכים, פרויקטים ושיפורים מתמידים בתהליכי השכר והנוכחות, ניהול צוות חשבי שכר, טיפול בהסכמי שכר, עבודה שוטפת מול רשויות המס, הכנת דו"חות להנהלה וביצוע סימולציות שכר, בקרת דוחות נוכחות, אחריות על הכנת משכורות לעובדים, מתן מענה והכוונה מקצועית בנושא שכר ונוכחות, תנאים סוציאליים, זכויות תעסוקתיות ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- השכלה אקדמית רלוונטית- יתרון. - תעודת חשבות שכר בכירה. - ניסיון בעבודה במסגרת הסכמים קיבוציים- חובה. - ניסיון קודם בניהול מחלקת שכר בחברה גדולה. - ידע מעמיק בדיני עבודה ובתקנות הפנסיוניות. - שליטה מלאה במערכת חילן- חובה. - שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. - יחסי אנוש מעולים, מקצועיות, יכולת הובלה ועבודה תחת לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17738
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|