דרושים בתחום מנהל מחלקה / תחום

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 14 משרות עבודה בתחום מנהל מחלקה / תחום

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
• אחריות על המערך הפיננסי החשבונאי של הקבוצה.
• יכולת פיקוח על הנהלת החשבונות הכולל ידע מקיף בהנהלת חשבונות
בנקים – תזרים, ניהול מו"מ, הבנת מושגים בנקאיים ועוד.
• הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים לרו"ח ודיווח להנהלה.
• הכנת דוחות תמחיר.
• בקרה וניתוחים אנליטיים של הנתונים הכספיים ובניית מודלים.
דרישות:
• רואה/ת חשבון מוסמך – חובה
• ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול כספים או ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד של חשב/ת
• ניסיון בניהול צוות עובדים

מיקום המשרה: פתח תקווה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 536
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ל Deloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנג'ר או סניור מנג'ר עבור חטיבת הביקורת.
מיקום: ניתן לעבוד באחד מאתרי החברה הממוקמים בתל-אביב, ירושלים, חיפה או נצרת, בשילוב עבודה מהבית
**הזדמנות למועמדים/ות בעלי/ות נסיון של 5-9 שנות ניסיון להצטרף לתפקיד משמעותי ולזכות בשדרוג ופיתוח מקצועי בפירמה אשר שמה את העובד במרכז הבמה.
מה כולל התפקיד?
• אחריות על ניהול והובלת צוות של 5-6 רו''ח (סניורים ומתמחים).
• ביצוע ביקורת דו''חות כספיים שנתיים וסקירת דוחות רבעוניים של חברות אמריקאיות ציבוריות במגזרים שונים.
• תמיכה בליווי תהליכי הנפקה של חברות ומיזמים.
• עבודה והתנהלות לפי תקינה מקומית ואמריקאית.
• התנהלות למול חברות הייטק וסטרטאפים מובילים בשוק האמריקאי.
• עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי.
* העבודה הינה ממשרדי החברה בנצרת וכוללת שילוב עם עבודה מהבית.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
דרישות:
• רואה/ת חשבון מוסמכ/ת- חובה
• ניסיון תעסוקתי של לפחות 5-9 שנים בביקורת חיצונית- חובה
• ניסיון בביקורת חיצונית על חברות ציבוריות- חובה
• ניסיון מקצועי בביקורת תחת תקינת IFRS- חובה
• ניסיון בעבודה עם US GAAP- יתרון משמעותי
• רקע / ניסיון קודם בתפקידי ניהול- יתרון
• יכולת גבוהה לעבודה בצוות, יוזמה, סדר וארגון.
• יכולת ירידה לפרטים הקטנים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7559
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ל Deloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משאבים עבור חטיבת הביקורת.

במסגרת התפקיד:
• ניהול, תכנון וייעול חלוקת המשאב האנושי עבור משימות ויעדי החטיבה
•שיבוץ העובדים בהתאם לצרכים העסקיים של הלקוחות תוך חשיבה מעמיקה באסטרטגיה העסקית של החטיבה בפרט והפירמה בכלל
• השגת הבנה עסקית מעמיקה של החטיבה
• יצירה ופיתוח קשרים עם מנהלים על מנת להבין את צרכי המחלקות
• תיאום וביצוע תכנון משאבים על בסיס יומי ושבועי
• שימוש במערכת ניהול משאבים לתמיכה בתכנון וביצוע התוכניות בפועל

* העבודה הינה במשרדי הפירמה בתל אביב וכוללת שילוב עם עבודה מהבית.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.


דרישות:
• תואר ראשון רלוונטי (הנדסה תעשייה וניהול, כלכלה ומנהל עסקים, חשבונאות)- חובה
• אנגלית ברמה גבוהה- חובה
• חשיבה ביקורתית, יכולת ניתוח ופתרון בעיות
• יכולת תקשורת בינאישית בכתב ובעל פה
• יכולת ניהול ופתרון מצבים מורכבים ורגישים
• יכולת ריבוי ותיעדוף משימות
• יכולת עבודה הן עצמאית והן בשיתוף פעולה עם צוותים גדולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7522
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה ואיכותית דרוש/ה חשב/ת לחברה בתחום קירור ומיזוג תעשייתי
*ניהול מחלקת הנה"ח בחברה.
*ניהול תזרים מזומנים.
*הכנת תקציב.
*הכנת דוחות חודשיים ובדיקת תקציב מול ביצוע.
*ניתוח פרויקטים וחישובים כלכליים.
*העבודה שוטפת מול מחלקות: תפ"י, רכש, הנדסה, מכירות.
דרישות:
*תואר ראשון בכלכלה/ ראיית חשבון
*ניסיון בחברה תעשייתית/ יצרנית / מתכת/ פלדה
*שליטה גבוהה ב Excel
* SAP R3 - יתרון
*היקף המשרה 80% .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1467
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ל-BDO ישראל דרוש /ה עובד בעל ניסיון בדרגת מנג’ר למחלקת מיסוי בינלאומי.
המחלקה אחראית על מתן שירותי יעוץ מס ליחידים וחברות גדולות במשק, לקוחות ישראלים שעושים פעילות בחו"ל, תושבים חוזרים ועולים חדשים.
התפקיד מאתגר וכולל:
- ניהול פרויקטים מקצה לקצה בתחום המיסוי הבינלאומי בהקשר ליחידים וחברות.
- תכנון וליווי של גופים גדולים במשק הישראלי והבינלאומי.
- עיסוק שוטף בתחום המיסים - מקומי ובינלאומי.
- עבודה מול רשות המסים.
- פוטנציאל קידום למתאימים
דרישות:
- לפחות 3 שנות ניסיון במיסוי בינלאומי - חובה
- אנגלית מקצועית ברמה גבוהה - חובה
- משרד עו"ד המתמחה במיסוי בינלאומי / משרד רו"ח גדול - יתרון
- יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2350
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ל Deloitte דרוש/ה רו"ח לצוות בקרת איכות בחטיבת המס
צוות המומחים שלנו מבצע בדיקת עומק לדוחות המס המוגשים על ידי המשרד, במטרה לזהות חשיפות והזדמנויות לחיסכון במס,
תוך ראייה כוללת של היבטי והשלכות המס המקומיים והבינלאומיים.
צוות בקרת איכות מספק ייעוץ שוטף פנים משרדי בסוגיות מיסוייות העולות מעת לעת אצל צוותי הביקורת וצוותי המס.
את המחלקה מובילים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון עבר עשיר ומגוון.
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
*משרה מלאה במגדלי עזריאלי תל אביב ומהבית
תיאור התפקיד:
ביקורת דוחות מס של חברות מהגדולות במשק הישראלי ממגוון רחב של תחומי פעילות.
ייעוץ שוטף לצוותי הביקורת.
השתתפות בהכשרות מקצועיות בתחום המס.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו
ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
משרה מלאה במגדלי עזריאלי תל אביב ומהבית

דרישות:
רו"ח מוסמך - חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בביקורת - חובה.
מוטיבציה ללמוד תחום חדש ונכונות להשקעה לטווח ארוך.
יכולת למידה מהירה, עבודה עצמאית ויכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
ניסיון מביג 4 - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7497
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ל Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בכיר/ה.
העבודה כוללת ביצוע התאמות בנקים ומט"ח, התאמות בין חברתיות, רישום ובדיקת פקודות שכר, טיפול בהוצאות כרטיסי אשראי, חישוב ורישום פחת, הכנת דיווחים לביטוח לאומי, פתיחת ספקים, בירור תשלומי ספקים, קבלות, שליחת חשבוניות במערכת, מס הכנסה, מע"מ ועוד.
* העבודה במשרה מלאה במגדלי עזריאלי, תל אביב/מהבית
*אנו ב- Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3
•ניסיון בתחום של שנתיים ומעלה
•ניסיון בעבודה על SAP – יתרון משמעותי
•ניסיון בבדיקת מע"מ ודיווח לרשויות, בדיקה ודיווח לרשויות המס, אחריות על התאמות בנקים והתאמות כרטיסים
הכנת ניירות עבודה לדוחות כספיים, הכנת דוח פחת ודוח י"א
•שליטה ב- Excel
•אנגלית ברמה טובה
•יכולת לעבוד תחת לחץ, אחריות, יסודיות וראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7451
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנג'ר ביקורת לפירמת BDO
רואה/ת חשבון מנוסה בעל/ת ניסיון בניהול צוות וידע מקצועי בתחום IFRS
במסגרת התפקיד ניהול צוות של 4-5 עובדים בתחומי אנרגיה מתחדשת ואשראי
המשרה ממוקמת בתל אביב


דרישות:
רישיון רו"ח- חובה
ניסיון מקצועי בתחום IFRS (תקינה בינלאומית של ראיית חשבון)- חובה
ניסיון בניהול עובדים- חובה
כישורים בינאישיים גבוהים, יכולת הובלה והנעת עובדים, יוזמה אישית ונחישות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2137
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחטיבת כספים וכלכלה בבזק בינלאומי דרוש/ה חשב/ת.
התפקיד כולל:
- אחריות כוללת על הדיווח הכספי של החברה, מיסוי ודיווחים תקופתיים לגורמי הנהלה בכירים
- ניהול צוות ע. חשב והנה"ח.
- אחריות על תהליכים ובקרות על הדיווח הכספי.
- עבודה מרובת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים וכן בקבוצת בזק
- התנהלות עצמאית מול רשויות המס.
- עבודה עצמאית מול ממשקים בחברה לרבות הובלת תהליכים ופרויקטים בדיווח הכספי.
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
- רואה חשבון מוסמך - חובה
- ניסיון של 5 שנים ומעלה בארגונים גדולים בתפקידי ניהול (חשב/עוזר חשב) – חובה
- ניסיון בדיווח כספי בתקינה בינלאומית IFRS - חובה
- ניסיון מחברה ציבורית או חברת בת מהותית של חברה ציבורית - חובה
- ניסיון בניהול פרויקטים מול מערכות מידע, ספקים ותהליכים מורכבים תוך ריבוי ממשקים ומערכות – חובה
- שליטה מלאה באופיס בדגש על excel - חובה
- ניסיון בענפי התקשורת - יתרון
- הבנה מעמיקה וניסיון בהנהלת חשבונות
- ידע וניסיון במערכות מידע וב-ERP אורקל בפרט – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11844
קרא עוד
תיאור תפקיד:
We are looking for Director of Finance / Senior Controller - for a leading financial services firm specializing in the high-tech business ecosystem of Israel and the United States. We are seeking great people who are interested in professional growth, and an opportunity to work with an excellent, first class team. When you join us, you become part of a supportive, innovative and ambitious company.

Responsibilities:
· Overseeing the preparation of financial statements, A/R and cash management, and internal management reporting and controls, including budget monitoring, under the direction of the CFO.
· Successful management and oversight of the day-to-day accounting and financial operations, including Cash receipts and disbursement cycles, payroll oversight, customer and vendor management process, and banking oversight.
 · Overseeing payroll, option grants and additional Finance related processes.
· Research, understand, and apply complex tax and accounting concepts
· Managing the financial reporting of the client and their revenue cycle.
דרישות:
· Degree in Accounting; CPA required
· 2-5 years as a controller from a Global High-Tech Company
· Experience from Hi-tech company or startup
· A combination of Big 4 Accounting firm experience in the Hi-tech industry
· Experience within SAAS / software industry is preferred.
· Ability to handle multiple priorities in a fast-paced environment. Excellent time-management and organizational skills.
· Experience with US GAAP
· Experience with NetSuite - ADVANTAGE
· Proven ability to manage accounting team
· Hands-on, passionate, and able to interact effectively with all levels of the organization.
· Excellent communication skills in English
· Independent and confident demeanor.
· Great analytical skills and attention to details
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: DOF2022N
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחריות לטיפול שוטף, התאמת חשבונות בנק והתאמות כרטיסי אשראי (הכנסות / הוצאות): התאמת תיקי ניהול השקעות בבתי השקעות חיצוניים, ניהול ובקרה על הכנסות הארגון, רכוש קבוע, ספקים, תזרים מזומנים, רישום תנועות יומן שוטפות (ספקים, שכר, עתודות וכיוצ"ב), סגירת ספרים עד רמת מאזן ברמה רבעונית ושנתית כולל רישומי עתודות, התנהלות מול רשויות המס בארגון: חישובי עודפות, מעקב ובקרה על ניכויים במקור מספקים, עמידה בביקורות רשויות המס, הכנה לקראת דוחות כספיים ואחריות כוללת על השכר והכנתו לכ- 100 עובדים.
דרישות:
*תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3 עד מאזן + חשב/ת שכר בכיר/ה מטעם לשכת רו"ח
*בעל/ת ניסיון של לפחות 5 שנים בתחומים הנ"ל
*בעל/ת ניסיון בארגון בינוני המונה כ-100 עובדים.
*הכרות עם מערכת פריוריטי -יתרון
*הכרות עם תכנת השכר חשבית- יתרון משמעותי.
*בעל/ת ניסיון קודם בעבודה במלכ"ר – יתרון.
*בעל/ת כושר ביטוי בעל פה ובכתב בעברית ברמה גבוהה, באנגלית – ברמה טובה, ערבית - יתרון.
*בעל/ת ראייה מערכתית, יכולת מעקב ובקרה וכושר תכנון וארגון.
*דיסקרטי/ת ואמינ/ה.
*תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת לעבודה עצמאית ובצוות.
*נכונות למשרה מלאה בירושלים. (אפשרות לעבודה מהבית יומיים בשבוע)
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-SHA
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הזמנת חשבוניות , תהליכי תשלון (יוצא ונכנס ) , הזמנת נכסים קבועים ופנקס משנה FA , דיווח רגולטורי בישראל ובארה"ב , תמיכה בביקורת דוחות כספיים תקופתיים , תמיכה ביישום ואפיון פתרונות ERP פיננסיים אופטימליים ואוטומטיים, כולל הדרכה רלוונטית , אחראיות על אולטימטיבית לרישום ותחזוקה של פעולות פיננסיות של החברה .
דרישות:
-ניסיון של 3-4 שנים בהנהלת חשבונות 2/3 , בקרה וניתוח פיננסים דיווח רגולטורי ותקנות חוק מקומיות רלוונטיות בישראל ובארה"ב - חובה.
-הכרות מלאה עם תוכנת פריורטי - חובה
- ניסיון ניהולי - חובה
-אנגלית ברמה גבוה (קריאה כתיבה ) -חובה
-מנהל חשבונות מוסמך בישראל – חובה
-רשומות מוכחות ביישום מודולים פיננסיים של ERP ומוכווני תוכנה - יתרון משמעותי
-שליטה ב-Microsoft Excel -יתרון משמעותי
-בוחן שכר מוסמך – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17526
אזור: השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
ניהול צוות עובדים - הדרכה וחניכה, פיקוח ובקרה, פתרון בעיות וליווי צמוד.
קליטת לקוחות חדשים והטעמת נהלים ותהליכי עבודה שוטפים
תפעול וטיפול בכל היבטי השכר לרבות קליטת עובדים חדשים, הכנת דוחות שכר* חודשיים ניהול טפסי קליטה/ושחרור (טפסי מילואים, 161 וכו')
התנהלות מול גורמים חיצוניים כגון: ביטוח לאומי ,חברות הביטוח, מתפעלים וסוכנים
שחרור קופות וסיום עבודה
תקשורת שוטפת באנגלית מול לקוחות בחו"ל, לקוחות אסטרטגיים והנהלה בכירה בארגון.
ביצוע הדרכת לקוחות בנושאי חוקי השכר והמס בישראל
דרישות:
ניסיון של לפחות 5-6 שנים בתחום השכר - חובה
ניסיון ניהולי משמעותי מוכח של לפחות 5 אנשים
תעודת חשבות שכר מטעם לשכת רואי חשבון - חובה
אנגלית ברמה מצוינת - חובה (ההתנהלות השוטפת באנגלית)
אקסל ברמה גבוהה - חובה
שליטה בתוכנות שכר נפוצות - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 194807
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה בירושלים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בכיר/ה.
ניהול צוות מחלקת כספים.
ניהול המערכת הפיננסית מהקלדת פקודות יומן עד למאזן.
ניהול תקציבים כולל דיווחים למנכ"ל ולגזברים של התאגידים.
התאמות ספקים ובנקים בשקלים ובמט"ח.
תשלומים לספקים, לספקי שרות , למס הכנסה, ביטוח לאומי וקרנות פנסיה והשתלמות, לעובדים, ולפרויקטים סביב העולם.
דוחות נסיעה,
הכנת חומר לביקורת רו"ח ותכתובת עם רשות התאגידים.
דיווח רבעוניים לארגונים מממנים.
קשר עם מקבלי הקצבות ברחבי העולם.
התחשבנות בין התאגידים.
ניהול משאבי אנוש בתחום הכספי.
דרישות:
תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3
בוגר/ת קורס חשבי שכר בכירים.
יעוץ מס/רו"ח מוסמך - יתרון.
ניסיון מקצועי מעשי כמנהל/ת חשבונות ראשי/ת של 3 שנים לפחות.
היכרות וניסיון עם תוכנת ה"פריוריטי"
ניסיון עם תוכנות אופיס כולל שליטה מלאה ומיומנות באקסל.
ניסיון עם תוכנת Quickbooks - יתרון.
עברית ואנגלית ברמת שפת אם.
אמינות ומהימנות אישית גבוהה, אחריות,
שירותיות, קפדנות, דייקנות, מסירות ומחייבות לעבודה.
יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 191063
אזור: ירושלים
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!