תיאור תפקיד:
התפקיד כולל תמיכה טכנולוגית במוצר ניהול מסעות הלקוח, כולל טיפול בתקלות מול ספק חיצוני פיתוח דשבורדים וניטורים מעל התהליכים השונים ניהול תקלות הייצור אל מול הגורמים השונים, לרבות תחקור טכנולוגי וסיפוק כלים וניטורים המבטיחים שיפור מתמיד בעולם התקלות. הבנה עסקית מעמיקה, שתאפשר סיוע בהבשלת דרישות עסקיות וסיוע לאפיון משרה מלאה והיברדית בתל אביב
דרישות:
ידע ונסיון מוכח בספלאנק וכלי ניטור ידע ונסיון מוכח ב DB רלציוני ומונגו היכרות עם הענן הפרטי OCP יכולת הנעת תהליכים ורתימת שותפים יכולת למידה עצמאית והבנה עסקית ידע בענן הציבורי AWS - ייתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
76094
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|