תיאור תפקיד:
ריכוז פניות ותקלות למחלקת אחזקה ותיאום המענה על ידי צוות האחזקה. עבודה משרדית: · תיאום פגישות (יומן) · עבודה עם ספקים · שירותי משרד
דרישות:
ניסיון בניהול משרד – חובה. יישומי מחשב וורד, outlook ואקסל - חובה יכולת גבוהה בריבוי ממשקים ותחת לחץ. תודעת שירות גבוהה. אסרטיביות, יכולות ביטוי, עמידה ביעדים, עבודה בלחץ. ניידות חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7154
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|