תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית למערכת תוכנה להצטרפות לצוות שלנו! התפקיד משלב עבודה טכנית, שירות לקוחות, יישום והדרכות – עם אפשרות להגדלת השכר באמצעות תגמול על ביצועים. מה כולל התפקיד? -תמיכה שוטפת ללקוחות במערכת (טלפון, מייל, מערכת טיקטים) -פתרון תקלות טכניות וליווי משתמשים -יישום המערכת והעברת הדרכות ללקוחות -עבודה מול ממשקים פנימיים -מעורבות בתהליכי מכירה והרחבת פעילות מול לקוחות קיימים מיקום: תל אביב
דרישות:
-3–4 שנות ניסיון ביישום ו/או תמיכה טכנית במוצר טכנולוגי – חובה -ניסיון בעבודה ישירה מול לקוחות – חובה -יכולת הבנה טכנית גבוהה ופתרון תקלות באופן עצמאי -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -יכולת עבודה בצוות ובסביבה מרובת ממשקים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13408
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|