תיאור תפקיד:
Professional company seeking an administrative assistant for a work-from-home position. Job Responsibilities: Manage emails, scheduling, and basic calendar coordination Perform accurate data entry, record keeping, and file organization Prepare, update, and maintain documents, spreadsheets, and reports Follow up on tasks, requests, and deadlines Use company systems and tools efficiently
דרישות:
Job requirements: Fluency in Hebrew & English - A must! Pleasant with a high level of communication. Tech-savvy, a quick learner & comfortable learning new programs General administrative support, including record keeping, data entry etc. Ability to work independently from home & stick to a time schedule.
Additional Information: The position is fully remote Sunday-Thursday 9:00am-3:00pm
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
664596
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|