תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת טכני/ת לחברה מובילה מתן תמיכה טכנית לסוכני ביטוח ולעובדי החברה טיפול בתקלות מערכת והכוונת משתמשים ניהול קריאות שירות ועבודה מול צוות ה-IT תנאים: משרה מלאה 8:00–17:00 (יום בשבוע עד 16:00) שכר כ-8,000 ₪ + תנאים סוציאליים מעולים
דרישות:
ניסיון בתקלות חומרה/תוכנה וציוד קצה – יתרון ידע בתקשורת – יתרון תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54077
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|