תיאור תפקיד:
לחברת Medical Device דרוש/ה איש/אשת בק אופיס. במסגרת התפקיד: תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, מתן הצעות מחיר, קבלה והזנת הזמנות, תיאום אספקות, הפקת חשבוניות, תיאום פגישות ומעקב אחר תהליכים, ביצוע הזמנות טלפוניות, שירות ומענה שוטף ללקוחות קיימים וחדשים, טיפול בגבייה, אחריות על החזרות ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-בוגר/ת תואר ראשון- חובה. -ניסיון במכירות/ שירות לקוחות/ בק אופיס. -ניסיון בגבייה/ טיפול בהחזרות- יתרון. -שליטה טובה בתוכנות לניהול לקוחות -CRM. -שליטה טובה ביישומי אופיס ובפרט אקסל. -אנגלית ברמה גבוהה. -יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17741
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין
|