דרושים בתחום מתאם רכש / לוגיסטיקה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 19 משרות עבודה בתחום מתאם רכש / לוגיסטיקה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לארגון בפרישה ארצית הממוקם בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת רכש. ניהול ואחריות לכל שלבי הליך הרכש
החל מכתיבת מפרטי רכש, ריכוז ועדות מקצועיות לרכש, ניהול מו"מ מול ספקים והוצאת הזמנה הכנת תוכנית עבודה שנתית לרכש הציוד עבור כלל המרכזים ביצוע עיתוד ותחזיות רכש שנתיות לציוד ועריכת הסכמי מסגרת מול הספקים מעקב ובקרה אחר אספקות והתקנות של הציוד ותשלומים לספק
דרישות:
תואר ראשון בלוגיסטיקה, מנהל עסקים, כלכלה, הנדסת תעשייה וניהול- חובהתואר שני במנהל עסקים, כלכלה או הנדסת תעשייה וניהול- יתרוןניסון של 5 שנים בביצוע רכש מגוון בארגון גדול- חובהניסיון של כ-5 שנים בביצוע רכש במגוון תחומי הבריאות- יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-6351
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רפרנט/ית רכש למטה הפירמה בתל אביב.
תיאור התפקיד:
מתן שירות לכלל הפירמה תחת לחץ וריבוי משימות, בזמני תגובה מהירים תוך שמירה על סדר, דיוק וירידה לפרטים.
ממשק ישיר עם עובדים ומנהלים בכירים להבנת הצורך ומתן פתרונות.
עבודה שוטפת מול ספקים: איתור ספקים, קבלה והשוואת הצעות מחיר, ניהול משא ומתן ועוד.
עבודה במערכת SAP לניהול תהליך הרכש מקצה לקצה.
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים או תחום רלוונטי
זיקה לתהליך הרכש (שירות, ניהול מו"מ, חוזים וכו’)
יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת עבודה עצמאית
יכולת תקשורת גבוהה בעברית ובאנגלית
יחסי אנוש טובים, אדיבות ותודעת שירות גבוהה
שליטה בתוכנות Office
ידע וניסיון בעבודה במערכת SAP – יתרון
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
* אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צור
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים או תחום רלוונטי
זיקה לתהליך הרכש (שירות, ניהול מו"מ, חוזים וכו’)
יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת עבודה עצמאית
יכולת תקשורת גבוהה בעברית ובאנגלית
יחסי אנוש טובים, אדיבות ותודעת שירות גבוהה
שליטה בתוכנות Office
ידע וניסיון בעבודה במערכת SAP – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 7550
קרא עוד
תיאור תפקיד:
אחראי/ת רכש בכיר/ה לתאגיד הנדסי גלובלי בתחום התשתיות
ניהול מכרזים ותהליכי רכש עבור פרויקטים הנדסיים גדולים בתחום הבינוי
עיסוק ברכש טכני, מפרטים הנדסיים, כתבי כמויות בתחום הבנייה
ניהול משא ומתן מול ספקים בארץ ומחו"ל.
עבודה מול ממשקים מרובים בסביבת עבודה בין לאומית.
עבודה שוטפת באנגלית.
משרה מלאה, ימים א' - ה'. שעות 08:00 - 17:00.
תנאי שכר מעולים + רכב + ארוחות ותנאים נלווים
דרישות:
השכלה אקדמית - חובה.
ניסיון ברכש הנדסי / בינוי עבור פרויקטים הנדסיים - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
יכולת קריאת שרטוטים הנדסיים ברמה גבוהה - חובה.
ניסיון מחברה בינלאומית - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה-יתרון
יכולת לנהל מו"מ והתנהלות בשפה האנגלית - חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01743
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת רדימיקס דרוש/ה רכז/ת לוגיסטיקה החלפה לחל"ד
משרה מלאה א-ה
· אחריות על הזמנת/ביטול מנויי סלולר
· טיפול באירועים חריגים מול חברות הביטוח.
· הזמנות/ביטולים לחברות הדלק, כבישי אגרה.
· בדיקת חשבוניות לכלל התחומים.
· עדכון והכנת דוחות לכלל התחומים.
· עדכון שוטף של מצבות רכבים.
דרישות:
יכולת אדמיניסטרטיבית גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות- חובה
אקסל ברמה טובה
גישה שירותית- חובה
אחריות וראש גדול- יתרון
הגעה עצמאית- חובה
* המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד *
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-1705
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בעל /ת תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ לוגיסטיקה? מחפש /ת לפרוח בעבודה הבאה שלך? תשלח /י לנו קו"ח למשרת כלכלן /ית מערך עורפי לתחום השקעות!
** עובדי /ות חברה מהיום הראשון, עבודה במתכונת היברידית אחרי חצי שנה, סבסוד ארוחות, קרן השתלמות אחרי שנה!
איך היום שלך יראה?
אחריות על הקמת הזמנות רכש, ביצוע מעקבים על שחרור הזמנות, מעקב אחר קבלת השירות /המוצר.
קבלת החשבונית מהספקים ואישורן מול ההזמנה שהוקמה
בקרת רכש על החשבוניות כולל ריכוז כל המידע הרלבנטי שיש לצרף לחשבונית,
הזנת החשבוניות למערכת בדגש על מעקב אישור החשבונית (ע"פ סבב מאשרים) ומעבר למחלקת תשלומים לתשלום ע"פ תנאי התשלום של הספק.
הפקת דוחות מהסאפ וניתוח נתונים
אחריות מקצה לקצה מהקמת ההזמנה ועד תשלום (עבודה מול ממשקים רבים בארגון, פתרון בעיות נקודתיות ועד סגירת הנושא)
מעקב אחר משימות רבות וטיפול בסגירתן
התפקיד כולל מתן שירות ללקוחות פנים בחברה והן מתן מענה לספקים חיצוניים.
דרישות:
תואר ראשון בתחומים כלכלה/לוגיסטיקה/מנהל עסקים
שליטה טובה מאוד באקסל
ניסיון קודם בעבודה בארגון גדול מול ממשקים מרובים.
תקתקנות, מעקב אחר משימות וסגירת מעגל טיפול.
יכולת עמידה בלוחות זמנים, עומסים וריבוי משימות.
משמעת עצמית גבוהה, יחסי אנוש מצויינים.
הכרות עם ה-SAP - יתרון
יכולת עבודה בצוות
יכולת למידה גבוה
*מגדל‎ ‎מעודדת‎ ‎העסקת‎ ‎גברים‎/נשים ‎עם‎ ‎מוגבלויות‎ ‎ומנגישה‎ ‎את‎ ‎סביבת‎ ‎העבודה‎ ‎לצרכיהם /ן. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 132006
קרא עוד
תיאור תפקיד:
גוש דן, השרון ועמק חפר: דרוש/ה קניין/ית רכש * 2-6 ש"נ * ניסיון ברכיבים אלקטרוניים, אלקטרו מכניים, מכניקה, זיווד פלסטיקה וכבלים, אקסל מתקדם ופריוריטי יתרון, יכולת מוכחת ל-Cost reduction דרישות התפקיד: 1. עבודה מול קבלני משנה בארץ ובחו"ל 2. הכנסת הזמנות למערכת 3. ביצוע מו"מ להוזלת מחירים 4. מעקב לוגיסטי עד הגעה למלאי. 5. SOURCING למוצרים תחליפיים 6. תמיכה ברכש NPI
דרישות:
דרישות מהעובד/ת: 1. 2-6 ש"נ כקניין רכש - חובה לפחות בתפקיד דומה. 2. ניסיון ברכש רכיבים אלקטרוניים ואלקטרו מכניים. 3. ניסיון בתחום הרכש המכני. זיווד, פלסטיקה, כבלים. 4. ניסיון בעבודה מול קבלני משנה - יתרון 5. הכרות עם תהליכי ייבוא - יתרון 6. יכולת מוכחת של Cost reduction 7. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP 8. הכרות עם PRIORITY - יתרון. 9. היכרות עם מערכות מידע – יתרון משמעותי 10. שליטה מצוינת באופיס, כולל באקסל מתקדם 11. יכולת עבודה עצמאית בריבוי מטלות, תוך עמידה בלחצים 12. יחסי אנוש טובים 13. יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי 14. יכולת ניתוח וחשיבה אנליטית 15. תודעת שירות גבוהה 16. כושר ביטוי מעולה, בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית. 17. אנגלית ברמה גבוהה מאוד 18. נכונות לעבוד שעות נוספות. רק פניות מתאימות ייענו *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-391674
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
At Infinidat, we help enterprises and service providers empower their data-driven competitive advantage at scale. We are a leading provider of enterprise-class storage solutions. The company’s software-focused architecture delivers sub-millisecond latency, full availability, and scalability with a significantly lower total cost of ownership than competing storage technologies.

INFINIDAT is looking for a Logistics Coordinator. The Logistics Coordinator has an overall responsibility to manage and monitor our daily shipping and distribution operations. The shipping specialist will be the one to ensure complete orders are shipped and delivered on time, liaise with customers, suppliers, 3PL and freight forwarders companies.
דרישות:
    3+ years previous experience in similar positions in a global company
    Solid knowledge of logistics procedures and freight forwarding
    High sense of personal responsibility
    Strong decision making and problem-solving skills
    Organized and efficient, capable to perform well with multiple priorities and interfaces
    Flexible schedule and willing to work overtime when required
    Strong written/verbal communication skills required; ability to interact and build relationships with both internal and external customers
    knowledge of Incoterms, the Harmonized Tariff Schedule, Customs regulations, and other government agency requirements
    Good understanding of sales and marketing strategies
    Ability to think independently and handle multiple projects through to completion
    A high learning curve, team player
    Good verbal and written English skills - Mandatory
Preferred Qualifications:
    Bachelor’s Degree in logistics, supply chain management or business administration, or equivalent – An advantage.
    Excel in high level – Mandatory; Knowledge of ERP - Netsuite- An advantage.
    Experience in warehousing, storage, and inventory management methodologies - An advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00160
קרא עוד
תיאור תפקיד:
  • מעקב אחרי הזמנות רכש מספקים, זמני אספקה, קידום הזמנות על פי הצורך.
  • ניהול ומעקב אחרי משלוחי החברה (בשילוח בינלאומי).
  • עזרה בהוצאת הזמנות רכש.
  • תקשורת מול ספקים בארץ ובחו"ל.
  • עבודה מול מחלקות רוחב (מכירות / הנה"ח / לוגיסטיקה).
  • העבודה במשרה מלאה בפארק תעשיות חבל מודיעין - ליד שהם
דרישות:
  • יכולת עבודה עצמאית, ירידה לפרטים תוך הבנת סדרי עדיפויות, אסרטיביות.
  • יכולת ניהול משא ומתן, נכונות לעבודה מאומצת ותחת לחץ.
  • שליטה מלאה ב Office
  • ניסיון במערכות ERP - עדיפות לבעלי/ות ניסיון במערכת SAP BUSINESS ONE.
  • אנגלית ברמה גבוהה (כולל כתיבה ודיבור).
  • פלפל/ית ואנרגטי/ת, אמן/ית בסגירת קצוות וירידה לפרטים הקטנים.
  • בעל/ת גישה שירותית, יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.
  • עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
  • השכלה: תואר ראשון - יתרון.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
  • רק פניות מתאימות תיעננה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לרשת URBANICA דרוש/ה רפרנט/ית רכש ויבואאחריות על הקמה, מעקב ובקרה אחר הזמנות והגעת המשלוחים אל המחסנים בזמן מהספקים.
הבנה בתהליכי ייבוא ורכש
מעקב אספקות, ניתוח ובקרה של דוחות פעילות
התראה על עיכובים ו/או בעיות ומתן פתרונות בזמן אמת.
ממשקי עבודה עם לקוחות פנימיים וחיצוניים.
עבודה בסביבה דינמית מרובת משימות.
עבודה עם דוחות ומערכות ממוחשבות.
העבודה במשרדי החברה בפארק אפק ראש העין
דרישות:
זמינות למשרה מלאה א’-ה’ – גמישות בשעות העבודה• ניסיון בענף האופנה - יתרון
• קורסי לימוד בתחום הרכש וייבוא – יתרון
• ניסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל בלוגיסטיקה – משלוחים – הוצאת הזמנות במערכת
• יכולת למידה מהירה, יכולת עבודה מסודרת, קפדנית תוך ערנות לפרטים והקפדה עליהם
• אנגלית ברמה גבוהה- חובה!
• אקסל ברמה גבוהה- pivot , vlookup- חובה!
• יכולת עבודה בצוות, יכולת עמידה בלחצים, יכולת עבודה מול ממשקים
• אסרטיביות, יוזמה ודינמיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-479
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית בצמיחה דרוש/ה קניין/ית רכש
תיאור התפקיד :
ניהול שוטף של הזמנות רכש
מעקב אחר הזמנות ותיאום אספקות
איתור מקורות רכישה חדשים
ניהול מו"מ מול ספקים
עבודה במשרה מלאה, כפיפות למנהל/ת הרכש
מיקום: קריית גת
טווח שכר: 11- 13 ברוטו (תלוי ניסיון) + קה"ש + סיבוס + נסיעות.
דרישות:
ניסיון רלוונטי מתחום הרכש – חובה
תואר ראשון רלוונטי – יתרון משמעותי
אנגלית שוטפת: כתיבה, קריאה דיבור- חובה
היכרות עם מערכת ERP – יתרון
שליטה מלאה ב OFFICE
נדרשת עבודה בצוות ועבודה בעומס
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
The Commodity Specialist is a part of the Procurement and Supply Chain team.
Assist in the preparation and tracking of activities on complex high-tech construction projects. The
Commodity Specialist ensures the security and accountability of inventory by documenting transactions
using DPS systems and processes
העבודה בקריית גת
דרישות:
Essential Duties and Responsibilities: • Weekly review of design package and email notifications from Document Control for package milestones; evaluate the impact to the procurement process and make decisions on how that impacts the procurement plans. Update database with milestone dates and make all approved changes. • Pull design packages, evaluate the changes and refine the scope and impact to the supplier and allocate and transmit those changes to the impacted trade contractors. • Manage the trade pricing submittals and send to Client Cost Engineering team for review, providing any recommendations needed before change order is issued. • Manage the change order system by compiling client submitted and take action to incorporate the approved changes into the procurement system. • Manage the commodity review meeting by reviewing deadlines/milestones/changes with impacted trades, help needed, hot topics, etc. • Coordinate with Trades/Client Cost Engineers and client on exception to deadlines, missed commit dates, help mitigate and correct potential process gaps. • Maintain accurate calendars, meetings, tracking sheets and other tools as directed. • Accurately input information into Risk and Decision logs and maintain the integrity of the logs. • Build strong partnerships and develop relationships with key owners to build a team type atmosphere which will the overall program forward
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-103
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למפעל באשדוד דרוש\ה מתאמ\ת לוגיסטי!
התפקיד כולל:
הפעלת פעילויות לוגיסטיות כגון הקצאות הזמנת ספקים, תיאום עם המחסן, הכנת מסמכי משלוח וכו'.
תפעול וליווי כל השלבים מיצאת החומר ועד הגעתו ללקוח קצה, הזמנות מול חברות השילוח ותיאום מול ייצור ומחסנים
אחראי על יצירה, ניהול ותקשורת כל התיעוד הלוגיסטי כמו חשבונית, PL, BL, CMR's וכו'.
עדכון מערכות פנימיות, טפיול והכנת מסמכים וחשבוניות.
אישור חשבוניות הספק ומעקב עד התשלום.
טיפול בתקלות לוגיסטיות, מעקב אחר שינויים וניהול משא ומתן.

תנאים:
משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00
תנאים סוציואליים מעולים למתקבלים כמו: אחזקת רכב, בונוסים שנתיים, ביטוח בריאות ועוד.
דרישות:
רקע תפעולי עם לפחות שנתיים ניסיון בתחומים הקשורים ללוגיסטיקה -חובה
אנגלית ברמת שפת אם/ גבוהה- חובה 
 ניסיון בתעשיית הכימיקלים/פארמה - יתרון 
 ידע כללי בתהליכי IT ומערכות, SAP - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 37610
אזור: דרום, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למפעל מוכר בבאר שבע דרוש/ה מתאם/ת משלוחים.
פונקציה המקשרת בין מרכז השילוח, מובילים ומשלחים.
תיאום פעילויות הלוגיסטיקה הנגזרות מתוכניות המשלוחים של החברה,
לרבות: תכנון הוצאת מכולות, תזמון הכנסת המכולות לנמלים ומעקב הפעילות.
עבודה עם מגוון ממשקים פנים ארגוניים- קשר בין המחסנים באתרים השונים,
כמו כן עם כלל האתרים שלנו בעולם.
משרה מלאה.
דרישות:
אנגלית ברמה טובה (התכתבויות חובה).
היכרות טובה עם תכנות האופיס.
דרישה למועמד/ת עם אסרטיביות ושירותיות ברמה גבוהה,
פלפליות, יכולת אדמיניסטרטיבית.
יכולת להנעת תהליכים מרחוק וקשר עם המון גורמים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 190885
אזור: דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
משרה: רכז.ת רכש
סוג חברה: תכנון, ייצור ותיפעול מתקנים בתעשייה (בת 50 שנה, 50 עובדים)
מיקום: פתח תקוה
היקף משרה: מלאה / גמישות להורים
משימות:
ביצוע רכש בתוכנת פריוריטי
ניהול מחסן חלקי חילוף
ניהול המערך הלוגיסטי של השירות, קריאות, טכנאים, יומני עבודה
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה
ניסיון ברכש ובפריוריטי – חובה
ניסון במרכז שירות - יתרון

הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: jobseek@totali.com
**יש לציין קוד משרה 'ליעד'**
(רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Jליעד
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
  • עיבוד דרישות רכש והפיכתן להזמנות רכש בתחומי כלים (הרכבה, ליווח), תשתיות, מו"פ, ציוד קרקע, אחזקה ועוד.
  • ניהול מו"מ מול ספקים בארץ ובחו"ל.
  • הוצאת הזמנות, מעקב אחרי אספקות, ביצוע קבלה ועד תשלום לספק.
  • ניהול הספקים, מעקב שוטף מול הספק להתקדמות ההזמנות, מענה לבעיות מסחריות וטכניות.
  • הרמת דגל לגורמים ניהוליים שונים על פיגורים באספקות, דרישות פתוחות, בעיות מול ספקים.
  • השתתפות בדיונים, הכנת ועדות רכש לרבות מצגות לגורמים ניהוליים והצגתן באופן עצמאי.
  • עבודה מול גורמים רבים חוצי ארגון כגון מנהלי חוזים, כספים, לוגיסטיקה וכד'.
דרישות:
  • תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול/ מכונות/ לוגיסטיקה - חובה
  • ניסיון של שנתיים בתחום- יתרון
  • שליטה מלאה ביישומי OFFICE - חובה
  • ידע ב-SAP בתחום הלוגיסטיקה/ ייצור - יתרון
  • אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה
  • אנגלית טכנית - יתרון
  • רישיון נהיגה בתוקף - חובה
  • ידע בקריאת שרטוטים - יתרון
  • יכולת למידה עצמאית גבוהה, ראש גדול ומוטיבציה ועבודה תחת לחץ
  • יחסי אנוש טובים, סדר וארגון
  • יכולת עבודה בצוות וטיפול במספר נושאים במקביל

התעשייה האווירית מובילה בעולם בתחום התעופה והחלל ומעורבת בכל ההיבטים של תעשיית התעופה, החל בתכנון ובפיתוח, דרך הנדסה וייצור של מבנים תעופתיים ומטוסים שלמים, וכלה בבדיקות ובאישורים.
אנו מזמינים אותך לקחת חלק משמעותי במגוון רחב של פרויקטים וביניהם האסטרטגים והמשמעותיים ביותר בחטיבת התעופה, החטיבה הגדולה בתעשייה אווירית!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 117261
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!